Gisteren heb ik mijn knappe haflingerkind Raven nog eens op de foto en film gezet.
Voor mensen die haar niet kennen, ze is een Aron van de Haflingerborg x Sultan en is nu dik 2 jaar oud. Ik heb haar al bij me thuis van toen ze 5 maanden oud was en ken haar van toen ze 3 maanden oud was. Het verhaal erachter vind je hier terug: [KS-ITP] Raven, mijn kleine haflingerwonder!
Raven betekent echt de wereld voor mij

Dit was haar topic voor haar 2e verjaardag: Ine23 @ [ITP] Kroningsdag? Nee hoor, Ravens 2e verjaardag!
Het was gisteren erg warm, dus Raven wilde vooral in een ontzettend schattige baby galop rond huppelen

Dan nu de foto's, geniet van mijn kleine baby (die veel te snel groot wordt natuurlijk

Whiiiiiiii

En dan wat draf, waar ik later toch een probleem mee ga hebben om uit te zitten

Nog 2 foto's met mij erbij. Ze is duidelijk aan het groeien, ook in de breedte door haar enorme grasbuik

Het filmpje van gisteren, laat vooral erg veel huppelgalop zien en af en toe wat leuke stukjes draf. Ik geniet vooral van haar enorm vrolijke uitstraling

Het filmpje van toen ze 1 jaar werd als vergelijking, wat worden ze snel een stuk volwassener

Ik hoop dat jullie ook genoten hebben van mijn kleine happy kind, laat gerust een reactie achter