Ik wil beginnen met de complimenten te geven aan Sandra en René. Wat hebben jullie een super lief en mooi paardje gefokt!! Ik ben ontzettend blij met hem en ben heel dankbaar dat jullie mij Keyemsi toe vertrouwen. Dan wil ik nog Tina en Huub bedanken van T&H stables. Keyemsi (en half zusje Kanika) waren prachtig!! Jullie hadden ze super getraind. Ik heb ook foto's van ls_fotos en fancy shots maar daar maak ik nog een apart topic van. Zo'n knap ventje mag twee topics..
Eerst foto's van de keuring en de kleurenklasse. Hij had een hele nette 2a premie en stond tweede bij de mooist aparte/wild getekende bonte.

Ik vond dit zo'n mooi intens moment. Lisa is heel gek met Keyemsi en in de ring deed ze dit.

Ik heb echt meerdere foto's waar hij recht de camera in kijkt. Zo lief!!!!

Na deze twee onderdelen mocht hij even naar de trailer. Onderweg naar de trailer maakte ik deze foto's.

En daarna kwam de leukste klasse. De liberty. Helaas was keyemsi nogal onder de indruk van alle Geluidsboxen. Hij liet zich dus niet echt zien want hij sprong alleen een beetje heen en weer. Misschien doen we volgend jaar wel weer mee. Dan moeten we hem het komende jaar alleen wat meer bomproof maken.

Hier kijkt hij weer de camera in

En ook hier kijkt hij de camera in!!

Bedankt voor het kijken!!