Gister zijn de aller eerste 'echte' rijfoto's van mij en mijn vriendje gemaakt en ik ben er zo blij mee!!

Voor de duizendste keer bedankt Lisa! (xliisaa, Lisa Preuter Fotografie)
Goos is een 3 jarige grote Fjordenruin en sinds augustus 2012 van mij.
We zijn begonnen door eerst aan elkaar te wennen, ik dacht eerst een verkeerde koop te hebben gedaan en dat hij toch wat te jong voor mij was. Maar gelukkig hebben we samen doorgezet en nu heb ik het fijnste paard wat ik me maar kan wensen.
Hij is zó braaf, lief en ook heel erg slim en altijd vrolijk. Hij ziet mij echt als zijn baasje en dat is een heerlijk gevoel!
Ik ben alleen al heel blij met Goos als mijn vriendje, maar deze foto's maken me zo trots! Op mijn Fjordenman, maar eigenlijk ook wel op mijzelf. En ik had gedacht dat ik er niet zo mooi op zou passen, maar gelukkig is Goosje een groot paard!

We zijn nu ongeveer een maand bezig, ik zit er 1/2 x per week een kwartiertje op en dat gaat prima.
Ik heb al heel wat kilometers gewandeld en gefietst met Goos, ik kan hem nu toch wel redelijk verkeersmak noemen. Al heeft hij soms natuurlijk zo z'n dagen

Nu zijn we 3 keer naar buiten geweest, ik erop en Linda (liin) ernaast met voor de zekerheid een touwtje eraan, al hebben we die nooit echt nodig gehad.
Ik heb zo'n 4 keer in de bak 'gereden'. De eerste keren nog wat hulp gehad vanaf de grond, maar nu 2 keer alleen in de bak gereden! Ik wil uiteindelijk zeker een jaar vooral alleen maar naar buiten met hem, lekker rechtdoor lopen op eigen benen. Maar dat vind ik nog wel een beetje spannend alleen, dus vandaar nu nog een paar keer in de bak.
Ohja, en we rijden bitloos

De kaptoom kent hij van het werken aan de hand (stap en ho) en ik stuur voornamelijk met mijn zit, dus hij heeft er geen hinder van.
FOTO'S!!
Eerste keer naar buiten met Linda
1

Tweede keer
2

En de derde keer
Tussendoor ben ik wel alleen de bak in geweest.
En dan de foto's van gister!

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Stapfoto *klik*
14

15

Bedankt voor het kijken en hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik!!