Elastico voor het eerst op Bokt - B-debuut!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleVos

Elastico voor het eerst op Bokt - B-debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 12:45

Hoi Allemaal!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets op bokt heb gezet..
Dit forum ging over Valléry, mijn inmiddels 10-jarige KWPN-merrie.
Ik heb erg veel tegenslagen gehad met haar, namelijk drie peesblessures in de 4 jaar dat ik haar heb.
De derde keer dat ze niet lekker liep zijn we gelijk naar Utrecht gegaan, om haar van top tot teen te laten onderzoeken.
Verder dan de sesambeentjes kwamen ze echter niet... Valléry bleek voor de tweede keer dezelfde blessure te hebben op dezelfde plek..
Ik was en ben er kapot van, want dit betekende dat ze uit de verzekering werd gehaald en niet meer als dressuurpaard kon functioneren. En dat terwijl we mochten gaan starten in het M...
Eerst zag het er naar uit dat inslapen de enige optie was, maar inmiddels zijn we heel hard op zoek naar een heel goed tehuis waar ze recreatief gereden kan worden.
Dit omdat ze nog zo jong en vol levenslust zit, en we vroeg de peesblessure ontdekten. De dierenarts heeft ons verteld dat ze niet meer in een bak, maar eventueel wel buiten gereden kon worden.. Ik hoop dat we een oplossing kunnen vinden, want ik zou haar niet willen laten inslapen.. Moeilijke tijden dus... ;(

Even een plaatje van mijn prachtige vriendin:
Afbeelding

Maar goed, de reden dat ik dit forum startte is vanwege mijn nieuwe vriend: Elastico. Het was helemaal niet de bedoelind om Valléry te vervangen voor mijn eigen belangen in de sport.. Maar ik ontmoette 'Stiek' en het klikte echt direct! En sinds 1 juni ben ik de trotse eigenaresse!
Elastico is een 4 jarige KWPN ruin ( van Winningmood). Het is echt een knuffeldier, grapjas en een grote(1,73!!) baby..!
Op 2 juni startte ik voor het eerst met hem in de B, met verassend hoge punten..! De eerste proef reden we 215 en de tweede 199!! Super trots natuurlijk, en dat voor zo'n jong paard!
Genoeg gepraat, hier wat foto's..

Helemaal gewassen en schoon, lekker uitrusten voor de volgende dag:
Afbeelding

Vlechtjes <3
Afbeelding

Afbeelding

Hele slechte kwaliteit, maar het is gefotografeerd vanaf het computerscherm omdat er alleen gefilmd was
Afbeelding

Dat was het weer.. :D

Tot de volgende keer! *\o/*

Angel2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:18

Awh dat is wel zielig voor je merrie sterkte... Maar je nieuwe aanwinst is echt cute !! *\o/*

44Myrthe44

Re: Elastico voor het eerst op Bokt - B-debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:23

De foto is wel een beetje te onduidelijk om rijtechnisch commentaar op te geven... Kan je het filmpje er niet opzetten?

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 19:15

Omdat er op deze foto's geen rijtechnisch commentaar gegeven kan worden, verplaats ik dit topic naar ITP.

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 09:48