In het kort. Stef had enorme zomerexceem en kwam bij Aerdenhout1 wonen. Daar staat hij nog steeds en nu geheel zonder zomerexceem

Omdat mijn vorige bijrijdpaard verkocht werd, bood Aerdenhout1 mij aan om met Stef aan de gang te gaan.
Ik was eigenlijk niet op zoek naar een "groen" paard. Wilde eigenlijk een doodmak paard om mee te rijden. Maar ik was toch nieuwsgierig en ben nader kennis met hem gaan maken. Eerst poetsen, toen longeren met halster.... Jeetje wat was (is) hij leuk zeg... en ja hoor ik werd verliefd. We gingen verder met uitbouwen naar een compleet opgetuigde haf. Inmiddels was ik zwaar verliefd op hem.

De lieverd.

En toen was het moment daar..... Aerdenhout1 vond het tijd voor de volgende stap. Iemand van stal had er al een keer op gezeten en daar reageerde hij heel erg braaf op. Dus toen was het aan mij de beurt om erop te gaan.

Ik kon wel janken van geluk. Het voelde zo speciaal

Toen zijn we met Aerdenhout1 er naast gaan stappen. Het eerste rondje was wat onwennig voor hem maar ook voor mij. Ik rij al jaren paard maar was nog nooit voor het eerst op een "groen" paard gaan zitten. Vandaar dat ik ook wat voorover zit en om zijn rug wat te ontzien.

En een filmpje van Stef
Woensdag 12 juni 2013 weer op Stef geklommen. Wat was hij wederom braaf.
Eerst weer wat gestapt en daarna weer wat gedraafd.

Ik ben zo trots op hem....

En een filmpje van Stef dat we aan het draven zijn.
Ben zo blij met de kans die Aerdenhout1 mij geboden heeft en mij aan Stef heeft geintroduceerd.
Na het overlijden van mijn allerbeste vriend in 2006, is Stef de eerste die mij raakt.... Ben echt gek op hem en dat mag de hele wereld weten!