Een tijdje geleden kreeg ik de kans om mijn paardje op de foto te laten zetten door een fotograaf , aangezien ik nooit geen mooie pics kan maken vond ik dit wel leuk om eens een keertje te doen .
Meet Kas Jack 6 jarige arabische ruin , zijn papa is de bekende hengst Kubinec.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 11-06-13 17:16
Wow! Gaaf paard zeg! En western staat hem helemaal goed!
Vind het alleen zonde dat de 4e foto van onder zo vreselijk zichtbaar gepoetst is...of hoort het zo??
Wat een prachtig dier, mooi zijn ogen zo. Kubinec heeft prachtige nakomelingen. En die foto met zwarte achtergrond is echt uniek, topwerk van de fotografe!
gepoetst bedoel je gephotoshopped? Knappe man hoor! Zijn zijn manen nou lichter als je ze scheert of is dat zijn huid/vacht die je ziet als strook bij zijn getoiletteerde stukje? Gaaf tuig heb je ook voor hem!
Krissis
Geplaatst: 11-06-13 22:30
wedden dat morgen foto 10 bij uitgelicht staat? Waauw, wat een knappe verschijning, zeker dat maanoog zonder bles en het bruine oog met bles. Gaaaaaaf ding.
Bedankt voor al de leuke reacties !! Hij is super leuk en zijn karakter is dan ook nog eens top , ben echt blij dat ik de kans heb gekregen om hem te kopen .
Wát een knapperd zeg! Daar mag je met recht trots op zijn!
Hij is niet heel groot, of zie ik dat verkeerd?
Klimop
Geplaatst: 15-06-13 08:04
Sok schreef:
Hij is niet heel groot, of zie ik dat verkeerd?
Ik dacht juist (bij foto 3 al) 'is hij nou zo groot of is TS zo klein??' Maarja ik vergelijk dan met de compacte quarters/paints, hoewel arabiertjes meestal toch ook niet (veel) groter zijn dan 1.50?