In februari hebben we mogen voorrijden bij de jurycursus die werd gegeven door Jan Wolfs. Daar kon ik in een half uur zoveel uit halen dat ik als nel wist, ik wil een keer les van hem. Zogezegd, zo gedaan, ik mailde Jan en hij zei ja. Al snel kreeg het idee een clinicvorm zodat meer mensen konden meegenieten van zijn komst.
Na heeel lang wachten was het afgelopen vrijdag dan eindelijk zo ver!
We hadden enorm geluk met het weer. Door de regenval de dagen ervoor was de buitenbak perfect en wij hebben de hele dag in de zon kunnen rijden!
Iedere combinatie zag je echt enorm verbeteren in een uur tijd
en iedereen was achteraf erg blij met de les.Maar genoeg over de rest
. Over ons nu!Paspoortje:
Empaier
V. dayano
VM. Holland
KWPN
4 jaar
B+14
We trainen nu 2x per week 20 tot 40 min in de bak en pakken elke week een bosritje mee. Hij vind eigenlijk alles leuk. Ik heb het echt getroffen met zijn gouden, werkwillige karakter!
Lekker drafje, jammer van de achtergrond

Ik moet iets rechter blijven zitten

Linkerhand meer open houden.

Tja als je alleen naar het paard kijkt, een hele mooie foto

Recht blijven zitten!

Blijven rijden en naar de uitleg luisteren.

Voor de oplettende kijker rijd ik hier met 2 teugels. Dit verandert niks aan de inwerking van mijn hand maar zorgt er enkel voor dat ik in staat ben mijn hand volledig om de teugel heen te sluiten. Wegens een ongeluk kan ik dit niet meer. Het was de eerste keer dat ik zo reed en het was een wereld van verschil voor mij!
Het was echt een onwijs leerzame dag en ik heb er veel aan gehad. Ik hoop dat hij nog eens terug wil komen om weer te kijken of we vooruitgang geboekt hebben.
Ik denk dat hij ons nu net dat zetje heeft gegeven dat we binnenkort ons debuut kunnen gaan maken in de L1
Voor wie het leuk vind nog een filmpje met een korte impressie:
https://www.youtube.com/watch?v=7RHiIzjfAqI
Zaterdag kon hij even uitblazen en zondag waren we uitgekozen voor een shoot
en Plonie van Ploned fotografie ging ook hiermee naartoe. Dus hier de mooiste plaatjes door haar geschoten! (natuurlijk hebben de andere fotografen ook hele mooie fotos gemaakt maar ik wacht even tot ik ze allemaal heb voor ik alles door elkaar ga gooien
)Elke dag word ik opnieuw verliefd!

Zonnebrillen worden niet bijgeleverd

Nou vooruit, mijn kop er ook een keer bij.

Samen pootje baden.

En ik dacht dat hij alleen misschien niet het water in wilde...

Iets Te grote grijns

Gas erop!

En mijn favo, hoewel de stekels nog weggeshopt gaan worden tot mooie manen

Plonie, Enorm bedankt voor al deze super mooie plaatjes!
En iedereen bedankt voor het kijken!
Een berichtje vinden wij leuk!
Komt helemaal goed met jullie. Op naar de L1 en niet te lang blijven hangen hoor, wordt ie maar vervelend van