Graag stel ik ons eerst even aan jullie voor:

Ik ben Marion van Hooren, 26 jaar, woon op de Veluwe en heb het voorrecht iedere dag te mogen genieten van mijn merrie Benanta, een 7-jarige nakomeling van Gribaldi uit een Goudsmid moeder. Ik kocht haar 3 jaar geleden en ik heb heel rustig aan gedaan met haar. Ze is mijn oogappel, mijn trots, mijn diva, mijn meisje.

Wat is jullie doel als combinatie?
Genieten!!!! Door met respect voor elkaar onszelf iedere keer weer uit te dagen om te verbeteren, om te groeien, ook als team. De lat steeds een stukje hoger leggen, en regelmatig eens juist op die lat gaan zitten om te kijken wat we al bereikt hebben. We hebben in iedere klasse de kampioenschappen mogen rijden, we rijden nu succesvol M2 en ik denk dat we nog wel wat stapjes hoger kunnen!

Beschrijf wat jouw paard bijzonder maakt.
Er is geen paard als Benanta. Ik wilde een paard met karakter, nou, die heb ik! Haar bijnaam op stal is Diva, en die naam doet ze dagelijks eer aan. Benanta zal het je altijd laten weten als ze het ergens niet mee eens is, of als iets niet lekker zit. Maar gelukkig ook als ze iets wel leuk vindt! Haar gezichtsuitdrukkingen zijn geniaal, haar acties soms wat minder haha. Het is een persoonlijkheid waar je u tegen zegt, ook in het werk. Soms laat ze stukjes toekomst voelen, werkelijk geniaal, zo gaaf!! Maar dat zijn stukjes waar we eigenlijk nog net niet aan kunnen komen, omdat ze dan nog uit haar stekker gaat. Maar met rust, beleid, respect en steeds dat stukje uitdagen, weet ik zeker dat we die lat steeds stukjes hoger blijven leggen.

({Prijsuitreikingen?! Daar denkt Benant het hare van haha)

Waarom wil je dit sponsorship winnen?
Met Benantje doe ik alles zelf. Ik heb haar zelf aangeschaft, ik financier haar, en alles wat ik met haar doe, helemaal zelf. Ik werk fulltime om op mezelf te wonen en daarnaast te genieten van mijn geniale merrie. Daarom heb ik maar weinig les, al zou ik dat best vaker willen. Na een gekregen les van Aat van Essen zei hij: “Ze weet niet half wat dat paard kan”. Ik zou dit sponsorship willen winnen, om uit te gaan vinden wat mijn paard en ik dan echt kunnen.
Hard werken, en veel leren (en lachen) tijdens een clinic van Joyce Heuitink

Korte video, gemaakt tijdens een clinic van Joyce Heuitink
Vind jij dat wij het geweldige sponsorship van Pavo en TRUST Equestrian moeten winnen? Of vind je Benant gewoon net zo leuk als ik haar vind, dan zou ik het leuk vinden als je een berichtje achter laat!

Onze sponsor SMS code: 1725. Sms sponsor 1725 naar 4422 (0,60 cent per sms).. Thanks!!!