Dus moest ook wel eens, want Tobago die ik veel korter heb is al 3x geweest.
Ik heb nog niet alle foto's binnen, dus allicht volgt er nog een topic.
Mijn zeemeermin, als ik haar toch eens zo aan het lopen kon krijgen op het droge....

Galopje door het duinzand.

Sjollie is gek op water, ook altijd al geweest.

Met dit soort acties wel altijd heel erg uitkijken, want Sjol kan ook 1, 2, 3 plons hele fjord onder water.
(been there done that, ook in L en D duinen jaren terug met koud weer)

Voor de oplettende kijker, let op de oren, Sjol verteld daar altijd hele verhalen mee.
Jup.. dat bekkie... heerlijk... en ja, haar dochter lijkt echt op haar.

Drafje door het duinzand.

Samen poseren, hmmmm, het lengte verschil is wel goed zichtbaar.

Mijn kleine blonde dame, dag ervoor slecht weer, dag erna nog slechter weer, maar die zondag, heerlijk droog en blauwe hemel.

Mijn dame, met de voor haar zo kenmerkende bult op haar neus.
(zo is ze geboren, nee, heeft ze geen last van, zit er gewoon.. soort talgkliercyste, het heet een artheroom)

Stang en Trens of niet, het blijft de L en D duinen, dus stukje orinair gaspedaal erop en remmen los zat er ook nog bij.
Hier is Sjol aan het opstarten, met wat malle huppels.

Geef me dat plukje gras!!

En uiteraard was Dibbes mee, die heel keurig braaf in de trailer had gewacht en ook nog lekker los mocht rennen en spatteren.
Gelukkig was fotograaf Karen nog bij het water met een paard, en zo heb ik ook van de 13 jaar oude Dibbes een prachtige foto!

Hij weet trouwens niet dat hij al zo oud is, hij denkt dat hij eeuwig jong blijft.
Knippen is en blijft een kunst die ik na al die jaren nog niet machtig ben, nou helpt de dikte van Sjol haar manenkam ook niet,
maar jeetje wat zou ik graag een prachtige boog willen kunnen knippen.

En geen officiele Jessie de Cooman foto's maar wel van haar, ook wel bekend als bokker Jessie.
Making of foto's, Sjol is en blijft een fjord, altijd!
Dus waar eten is zit Sjol er met haar snuit midden in, hier mijn poging de verdwijnende takjes weer uit haar mond te graaien.

Daarna kan je weer lekker dat groene bekkie poetsen

En hoe kom je tijdig uit beeld voor de fotografen.. Ze staan links en rechts.. tja, omhoog gaat niet, dan maar omlaag?

Ben benieuwd naar de rest van de foto's die nog gaan komen, had er nu nog maar een paar, maar ik ben er al helemaal bij mee.