Onderlinge wedstrijd friesland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snorremans

Onderlinge wedstrijd friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 11:49

Hoihoi,

Omdat ik graag wil beginnen met wedstrijden, maar niet gelijk een startkaart aan wil vragen dacht ik aan een onderlinge wedstrijd, alleen hoe vind ik die? Al op google gezocht maar ik kom er nergens achter waar het dan zou moeten staan. Misschien dat een van jullie een paar manege's enz. weten waar je met je eigen paard een wedstrijd mee kan rijden. Graag in Friesland(richting drenthe en groningen).

Groetjes

(Dressuur, maar springen en evt. Oefencross lijkt me ook leuk)

Martine

Re: Onderlinge wedstrijd friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:04

WD-V -> WD-K

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:06

aankomende zaterdag in pingjum.
De week er na geloof ik is er nog een wedstrijd zonder startkaart in sneek te rijden en 30 juni geloof ik in franeker rijden met een kni[poog heet dat.
Ik ga zelf starten in pingjum om te kijken waar ik nu sta met het paard dat ik rij.
Als dat goed gaat ga ik officieel starten zo niet dan laat ik me inschrijven voor franeker omd aar nog eens te proberen.

Vor pingjum moet je even kijken op www.chpaingjum.nl

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 12:13

meisje2000 schreef:
aankomende zaterdag in pingjum.
De week er na geloof ik is er nog een wedstrijd zonder startkaart in sneek te rijden en 30 juni geloof ik in franeker rijden met een kni[poog heet dat.
Ik ga zelf starten in pingjum om te kijken waar ik nu sta met het paard dat ik rij.
Als dat goed gaat ga ik officieel starten zo niet dan laat ik me inschrijven voor franeker omd aar nog eens te proberen.

Vor pingjum moet je even kijken op http://www.chpaingjum.nl

Bedankt, ch pingjum ziet er leuk uit!

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:16

Ze hebben er meeredere categorien, voor kinderen voor volwassenen,in het tuig en later ook nog ringsteken. Dus voor iedereen is er wel wat

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 12:17

meisje2000 schreef:
Ze hebben er meeredere categorien, voor kinderen voor volwassenen,in het tuig en later ook nog ringsteken. Dus voor iedereen is er wel wat

Ik zag het, misschienndat ik het nog zo snel kan regelen dat ik er nog kan starten.

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:21

Proberen kun je altijd. Weet wel dat het inschrijfformulier niet klopt, was bij mij ook zo maar ik heb gewoon ingevuld en bij opmerkingen een aantekening geplaats dat het voor paardrijden met een twist is en dat ik met het paard in de b wil starten. En dan moet je het geld overmaken. Die gegevens staan onder het zelfde linkje maar dan met de regels onderaan.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 07:30