Zaterdag hadden we een fotoshoot gepland bij de hengsten van hengstenhouderij H. de Brouwer. Ondanks de weersvoorspellingen hadden we besloten deze toch door te laten gaan omdat buienradar ons geruststelde dat het echt wel ging opdrogen tegen de middag. En dat deed het ook gelukkig!
Allereerst wil ik de fotografe, Laurahh, bedanken voor de mooie foto's die er zijn gemaakt.

De 3 hengsten zijn betuigd en staan regelmatig voor de koets om heerlijke bosritten te maken in de omgeving. Verder zijn ze ook allemaal dressuurmatig onder het zadel gereden en uitgebracht. Ze staan ter dekking net over de Nederlandse grens in Meerle, BE. Voor meer info: http://www.haflingershenkdebrouwer.nl
Na het topic van Newfire gisteren, volgt vandaag het topic van Aron van de Haflingerborg SPORT. Stiekem mijn persoonlijke favoriet, maar ik heb dan ook een 2-jarige nakomeling van hem rondlopen

Aron (Axan x Stroganow) is een 10-jarige hengst, stokmaat 1,49 en levenslang goedgekeurd in Duitsland. Hij heeft alle punten van het Z1 binnen en is nu met zijn amazone aan het trainen om binnenkort ook in België te starten. Hij heeft een ontzettend lief karakter en alle potentie om het nog ver in de sport te brengen. Hij geeft zijn beweging en moderne uitstraling ook door aan zijn nakomelingen

Hier de foto's

Hé? Spelen jullie daar nu muziek?

L'oréal, want ik ben het waard

De zon was bij de actiefoto's jammer genoeg niet meer altijd aanwezig en tijdens het rijden begon het te gieten

Lekker ontspannen drafje

En de laatste alweer!

Hopelijk kunnen we morgen ook een topic openen over last but not least: Willem van Steenbergen