Vandaag moest ik gewoon wat foto's maken, ik heb er de camera niet voor dus verwacht geen technische hoogstandjes, maar gewone foto's, van een paar fijne momenten. We hebben een kleine wandeling gemaakt, zijn de piste nog eens gaan verkennen en hebben in de weide wat rondgehangen. Geniet mee van mijn prachtpony

1. Op wandel

2. Lekkere grasjes

3. Voor water draait hij zijn hoef niet om, banjert gewoon door

4. In het bos

5. In de piste, zéér interessant

6. Slaapkopje

7. Nieuwe dingen ontdekken

8. Balken onder baasje haar voeten moeten interessant zijn

9. Terug in de weide, hij denkt er het zijne van

10. [***] moet ook even 5 minuten aandacht

11. Mooie pony!

12.

13. En toen, helemaal uit het niets, een verrassing!

Verklaring: een hele tijd terug ben ik met hem bezig geweest met voetjes geven, omdat hij daar heel veel moeite mee heeft en alleen maar slechte dingen aan linkt (hoefsmid en dergelijke). Maar dat is echt al een paar maanden geleden, de laatste tijd heb ik héél weinig met hem gedaan en de laatste weken heb (had?) ik zelfs een verzorgster voor hem .. En dan krijg je nu spontaan dit .. ik smolt ter plaatse

14.

15. En om af te sluiten ..

Met het voeren wilde hij nog niet de stal in komen, alhoewel hij wel de stal in gaat (het voer van gisteren was op en toen ik daarstraks aan kwam stond hij ook in de stal!). Daarna ging ik zalf in zijn oog doen en toen ik daarmee klaar was volgde hij me gewoon, en toen ik naar de stal liep kwam hij gewoon mee! Zo'n pony vind je toch nooit meer .. zo'n verleden, zo'n problemen en toch legt hij zo'n vertrouwen in een persoon .. Ik kan er echt niet van over. Het voelde vandaag ook gewoon zoals anders, terwijl ik al zolang niks meer met hem gedaan had en hij het toch wat moeilijker heeft nu zijn andere oog niet zo goed is. Toch voelde alles zo gewoon, zo normaal, zo vol vertrouwen

Bedankt voor het kijken!