Vandaag genoten van de zon en heerlijk gereden!
De eigenaresse kwam foto's maken aangezien dat al heel lang geleden was en ik moet zeggen, het valt me niet tegen

Palermo is een 13 jarige Haflinger merrie van Atlantic. Ik rij haar sinds november 2012 ongeveer 2 a 3 keer per week.
We zijn inmiddels 2 keer gestart en dat gaat super! Na 4 proeven staat de teller op B + 6, half juni is onze 3e wedstrijd waar we hopelijk weer lekker kunnen scoren.
Op het moment ben ik vooral bezig met schakelen (met name terug), lengte in een ronde hals houden, buiging om het been en algemene tempocontrole. Sinds 2 weken neem ik ook wat serieuzer het wijken mee in de training, het L1 komt wel een beetje in zicht

Vandaag vooral simpel gereden voor de foto's. Voor aanvang hadden stalgenootjes een schriktraining obstakel opgezet, heel fijn

Een foto van het spannende obstakel in de bak
Genoeg gepraat, onderstaande beelden zijn een combinatie van foto's en stills uit filmmateriaal.
Ik ben super trots op de vooruitgang die we boeken en de klik is er helemaal. We moesten lang aan elkaar wennen maar nu gaat het super!

Aandachtspunten voor mezelf zijn vooral mijn handen, het is voor het eerst dat ik ze soms ongelijk zie worden....op letten dus

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10. wijken van hoefslag naar AC-lijn

11.

12.

Verder nog een still van vorige weekend
14.

En een gave vergelijking waar je goed ziet hoe mooi bespierd ze aan het worden is

15.

Ik ben super blij dat ik haar in training heb en hopelijk kunnen we straks lekker knallen in het outdoor seizoen