Toen ik hem voor de eerste keer een deken op wou doen, deed hij alsof de wereld om hem heen verging, zo bang was hij.
Die heeft geloof ik van zn leven nog nooit een deken gezien.
Dus heb even een stapje terug gedaan toen en heb eerst maar eens een sjabrakje ( maat FULL

Oh jee maar dat was toch een potje eng zeg, stel je voor dat dat sjabrak zich om hem heen zou vouwen en hem mee zou sleuren daar diepe donkere gronden!

Toen meneer het omzwaaien van een sjabrak gewend was, heb ik heel stiekum het sjabrak verwisseld voor een deken.
Nou dat was even een kleine schok naar beneden en daarna was het eigenlijk best wel oke.
Alleen had meneer het rare idee dat je met een deken absoluut niet lopen kan

Nadat de deken gewend was, hebben we er ook maar voorzichtig een dekensingeltje omheen gedaan, nou die spanning om je buik is natuurlijk ook weer raar, en daar kun je dus echt niet mee lopen. ( dacht Bas dan )
Hier het resultaat van stoere Bas die weer een overwinning heeft !
Het dekentje is een beetje aan de grote kant, maar opzich kan het wel. Het is alleen maar om te leren en te wennen.
En wederom heeft Bas weer te veel koffie gedronken, zn manen worden steeds meer oranje

Geprobeerd om een plek te zoeken waar ik genoeg licht had. Bas blijft gewoon stilstaan met het touw om zijn nek als ik HO zeg, terwijl ik me in de meest moeilijke bochten wring om een beetje duidelijke foto te maken, wat is hij toch braaf

Koppie...
Foto's zijn wat donker, kreeg het echt niet beter helaas...
Wat vinden jullie van de stoere "Yes-ik-heb-weer-eens-iets-vreselijk-engs-overleeft" Bas ??