Al een tijdje was er het idee om foto's te maken van Sunny en Olivi met kunstlicht. Na steeds verschoven te hebben door vrieskou was het 27 maart dan eindelijk zo ver. 's Middags nog lekker een buitenritje gemaakt en toen het 's avonds bijna donker was zijn we met bouwlampen in de auto naar stal gereden. Was even zoeken naar een goed plekje omdat we naast een snelweg wonen maar uiteindelijk toch een mooi plekje kunnen vinden zonder licht vanuit de verte. Eerst was Sunny aan de beurt. Ze is superbraaf maar het was voor mij nog even spannend hoe ze op die bouwlampen zou reageren. Maar hoe dichterbij we kwamen, hoe harder ze ging lopen

Het was nog de bedoeling dat ik zelf ook foto's zou maken maar ik was zo druk met mijn pony's dat dat er niet meer van gekomen is.
Maar Jill heeft echt weer prachtige foto's gemaakt!
Kijk en geniet

1 + 2. Sunny

3. Olivi

4. Olivi

5. Olivi

6. Sunny + 7. Olivi

8. Sunny

9. Sunny

10 + 11. Olivi

12. Sunny

13. Sunny

En tot slot nog een foto'tje van afgelopen zondag tijdens ons 7 jarige jubileum

Voor de oplettende kijkers. Sunny is inderdaad heel erg afgevallen! Van de winter is ze al afgevallen maar na een weekend weg geweest te zijn waar we in totaal meer dan 100km hebben gereden is ze echt een stuk minder dik. Vetjes zijn er nog steeds maar we zijn op de goede weg.
Foto toen we net terug waren, nog erg ingevallen.
Paar dagen later mooi bijgetrokken.
Zo liep ze er van en vlak na de zomer bij.
Vooral ook bij der borst zie je goed dat ze afgevallen is.
Deze zomer krijgt ze een grasmasker om

Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van de foto's als ik