Toch heb ik met veel moeite een selectie weten te maken van een aantal prachtige plaatjes die zeer gaaf of zo super typerend zijn voor mijn mannen. Niet alleen de prachtige omgeving maar ook hoe typerend de foto's zijn voor mijn paardjes maken het resultaat gewoon geweldig! Ik wil allereerst de fotografen heel erg bedanken voor de tijd en moeite die erin gestoken is en daarnaast ook bedankt aan de mede-meetinggangers voor het vasthouden, opstellen en etc van mijn pony's.Ik zal mijn pony's even voorstellen. Dit is Nelson mijn (bijna) 8-jarige, met 1ste premie bij het NMPRS goedgekeurde, shetlanderhengst. Hij is vos roan van kleur en echt een toverballetje en hij is 94 cm groot. Eind juli heb ik Nelson alweer 7 jaar, ik kan lezen en schrijven met hem

Het leuke is dat Nelson op (bijna) alle plaatjes ook daadwerkelijk los staat. Hij is zo fijn in de omgang en luistert zo goed dat ik het wel aandurfde.
Dan heb ik mijn barbiepaardje
. De bijna 6-jarige Golden Blaze, en goud is hij. Ook hij goedgekeurd voor de dekdienst en een kruising tussen een Amerikaans minipaard en een Shetlander, met zijn 91 cm in mijn ogen echt een kleintje hoewel zijn karakter en hart gigantisch zijn.

Dit is een plaatje waar ik gewoon naar blijf kijken, ik vind hem zo mooi

Met de prachtige DMH Oleanders Sueno van Maydine op bokt

Ik heb nog niet alle foto's binnen maar ik kon gewoon niet langer wachten met een topic maken
Hoop dat jullie net zo genoten hebben van mijn prachtige mannen als ik

Hebben hebben hebben haha! Ze wonen lekker dichtbij dus ophalenis geen probleem
Zijn echt zo gaaf geworden, al die knappe paardjes! Vind de eerste galop foto van nels echt stoerr!
de mannen zouden er sterallures van krijgen