Ik ben weer nieuw op bokt, vroeger wel eens hier geweest!
Was een tijdje uit de sport, heb nu weer een nieuw paard op stal!
Zelf woon ik al sinds 2007 in Duitsland, nu in Berlijn (evt. sorry voor schrijf fouten)
Mag ik voorstellen.. Stanley! 5 jarige duitse hengst van Sir Liberty (Landadel, Sandro etc)
1.65 cm, 4x wit.. heel schattig

Sinds 1 maand ''in mensen handen'' en 2 weken onder het zadel - nu naar mij gekomen.
Werd toevallig bij voorbij rijden met de auto in de wei ontdekt door een grand prix rijder! Stond bij een boer tussen de haflingers, shetlanders en co - nu gaan we zien wat er uit te halen valt!
Hij heeft echt een indrukwekkend gangwerk, heel fijn te rijden dus ik ben heel erg benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Super braaf beest, springt alleen helaas overal uit!! (wei, paddock etc) zodra hij nieuwe mensen/paarden ergens ziet lopen wil hij er heen..

160/170 cm hekwerk of draadwerk met of zonder stroom, niks houd hem tegen haha!
Hij sprong me vandaag ook nog de bak/hal uit.. Ik had het dicht maar de schuur duur er achter niet helemaal tot het einde dicht gekregen, toen sprong hij gewoon door een minimaal gat over de boarding zo naar buiten.. yippie! Oppassen dus!!

Zo nu gaat 'ie dan.. lekker los!!

Sorry.. peesjes vergeten!! daarom ook maar 1x voor de foto een laag sprongetje gemaakt voor de foto.

Reacties/opmerkingen zijn heel erg welkom!
Groeten!!