TREC ging iets minder, hij had het die dag wat op zijn zenuwen en bij de PTV hebben we helaas flink wat moeten overslaan na eerst proberen.
Vijf jaar geleden ben ik voor het eerst gestart met Furia in de B, stuk of zes wedstrijden gereden maar door werken in België (met Furia) destijds mijn startkaart opgezegd. Daarna eigenlijk altijd zonder vervoer gezeten, en nu sta ik weer dichtbij de club dus kan ik te paard heen

1 april hadden we de TREC en 7 april de wedstrijd

Genoeg gekletst, hier de (leukste) foto's!
1. Beginnen met een blooper: de laaghangende takken. Ik ging er met volle moed op af, maar Furia vond het heel eng

2. Eerste keer ook weigering op de bezembak
3. Tweede keer sprong ie m wel!

4. Netjes hek openen:

5. Helaas toch losgelaten, maar wel big smile! (en alsnog dicht gedaan)
6. Knappe koppie tussendoor

7. Opsprong aan de hand ging heel goed!

8. Waterbak vond ie niet heel eng, maar wel eng genoeg om drie keer achteruit te stappen, dus moest ik deze ook overslaan:

9. Afsprong onder de man vond hij ook spannend, en toen hij opzij stapte moest ik er meteen af (blijkbaar was er een paard langszij afgedonderd dus ze vonden het eng):

10. Slalommen in galop, helemaal zijn ding

Dan de wedstrijd, een paar buitenfoto's en de rest stills, dus sorry voor de kwaliteit!
11. Met het mooie weer lekker buiten losrijden!

12. Met roosjes/knotten, met dank aan de bijrijdster van mijn zusje!

13. Halsstrekken mag nog veel meer lengte:

14. Galopje:

15. Drafje:

16. Halthouden en groeten:

17. En het eindresultaat!!

Twee keer tweede en in elke proef een winstpunt

Het was vooral een netjes gereden proef en daar heb ik dan ook de punten opgescoord.
Onderdelen als verruimen (stap/draf), hals verlengen waren helaas vijfjes, maar dat vind hij ook erg lastig. Hij heeft nog te veel spanning daarin om dat goed te kunnen tonen. Thuis vindt hij verruimen op de diagonaal overigens ook erg lastig, op de lange zijde gaat al wel goed.
Voor de mensen die graag nog het filmpje zien, dat kan. Commentaar is niet nodig, heb al twee mooie protocollen en weet waar we aan moeten werken

http://youtu.be/mnkcSq0_CMs
Mijn lieve zusje heeft voorgelezen en haar vriend gefilmd, duizend maal dank