Een aantal weken geleden is Jill van Equiphotography samen met Lara van Truephotographs bij mij langs geweest om samen mijn 2,5 jarige Welsh A hengstje Selehem's Coco Conut (Dino) op de foto te zetten. Na een aantal wimperknippers, haardraaiende en lief lachende vragen bij het PWN, mochten we het landgoed van kasteel Marquette gebruiken. Nou is Marquette niet echt een kasteel kasteel, en hebben we ook meer gebruik gemaakt van de omgeving en het land eromheen.
Dino heeft de hele zomer in de opfok gestaan en staat vanaf november heerlijk op stal! Meneertje heeft toverballen, swinters is hij bijna wit, en onder het witte laagje komt toch weer stiekem een soort valkje vandaan! We hebben 2 weken geleden tuigen gepast en besteld, en het kunstof tuig is al binnen. 6 April hebben we nog een show in Belgie, en dan gaan we heerlijk aan de slag met het beleren voor de wagen!

Deze keer laat ik de fotos zien die Jill voor mij gemaakt heeft. Ik ben er verschrikkelijk mega ontzettend blij mee. En kan niet wachten tot Jill Dinopony weer op de foto zet!!

Nou geen geklets meer, hier komen ze

1

2

3

4
Love of my life

5

6

7

8
We waren Dino zijn zonnebril vergeten, waardoor hij soms best last had van de felle zon die in de sneeuw weerkaatste...

9

10

11

12

Ik hoop dat jullie de foto's net zo SCHITTEREND vinden als dat ik ze vind! Jill, echt ONWIJS bedankt!!
Dan heb ik als afsluiter nog een fotootje met het tuig om! Dit is de Eurotech van Ideal!

Tot de volgende keer!!