Ik zie meteen een heleboel dingen waar ik weer mee aan de gang moet maar ben al blij dat we weer redelijk 'normaal' aan het trainen zijn sinds mijn ongeluk.
Allereerst moet ik erop letten dat ik rechtop ga zitten, Mo is heel snel heel heet en ik kan haar op het moment wat beter terugrijden als ik voorover kruip. Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar de reden daarvoor is dus het herstel van mijn gebroken heup!
Ook mag mijn hand meer naar voren denken. Ik ben absoluut niet streng in mijn hand maar laat juist hier door mijn teugels vaak te lang worden waardoor mijn hand minder mee kan gaan in het contact

Dan nog even wat info over Mo, in het begin van de shoot was ze heel heet, ze rolde zich erg op en liep vrij kort. Mijn probleem is dan dat ik te weinig eraan rijdt en meer ga 'meeliften'. Na een half uurtje zo aanklooien heb ik het licht gezien

1.

Hier rolt ze dus nog wat op, het enige wat ik hieraan kan doen is rust erin rijden, van achteren naar voren haar mijn hand mee laten nemen.
2.

Hierna krijgen we dus dit.... begint ze mijn hand aan te nemen maar dus eerst wat de lucht in. Prima, beter dan oprollen in dit stadium.
3.

Dit vind ik echt een bijzonder fijn beeld en is precies waar ik met haar heen wil. Horizontaal evenwicht en neusje voor de loodlijn! Nu zelf nog wat rechterop en hand wat meer dragen/naar voren laten denken en dan ben ik blij!
4.

Linksom vind ik in mijn eigen lijf veel lastiger en zeker na mijn heupbreuk heb ik daar weer een flinke terugval in gehad... Mijn linkerhand werkt snel terug of krijgt los/vast contact waardoor ik weer vast ga zetten in mijn schouders en de rest van mijn lijf en daar moet ik dus echt nog serieuzer mee aan de slag... zucht!
5.

Rijtechnisch niet zoveel toegevoegde waarde maar wel gewoon schattig, die oogjes

6.

En in stap... Ik ben zooo blij met dit beeld! Waarom? Stap is Mo haar moeilijkste gang, hierin wordt ze een bommetje en begint meestal te dribbelen en op te rollen... We hebben hier de laatste tijd KEI-hard aan gewerkt en dit is het resultaat tot nu toe!! En kijk aan, Mevrouw Jolijn kan ook rechtop zitten en haar hand meegeven naar voren

7.

Linkergalop, deze heb ik een tijd lang niet uit kunnen zitten door mijn heup en dat begint nu weer te komen. Ik voel het nog en dat is duidelijk te zien in ons allebei

8.

Hier laten we allebei al iets meer los, het plaatje kan zeker nog beter maar het begin is er weer

9.

Nog een tikkie beter, jammer van mijn te lange teugel waardoor ik mijn hand te ver terug heb... Ik ga morgen nog tapejes op mijn teugels plakken

10.

Ik zie hier nog teveel spanning bij Mo in haar bovenlijn en in mijn rechterarm... Maar toch best blij hier mee!
11.

Rechtergalop, Mo is een beetje boos

Nou, dat waren de foto's alweer, brand los maar hou het netjes en [b]lees even bovenstaande[b] goed door