Klein paspoortje:
Naam: Feline, roepnaam Lynn
Vader: Dosator ox, moeder Eveline xx.
Niveau: niks

Lynn is nog maar kort onder het zadel, afgelopen zaterdag zat ik er voor de tweede keer op, en ik ben best trots op haar, ze doet het echt heel goed.
Voor nu vind ik vooral lol en ontspanning erg belangrijk, ik vind belangrijk dat Lynn werken vooral leuk vindt. Ben eigenlijk ook vooral daarmee bezig. Ik wil graag dat ze lengte maakt in de hals, mijn hand wat op durft zoeken, en verder dat ze zich ontspant in haar lijf, meer niet.
Zelf probeer ik haar zo min mogelijk in de weg te zitten, moet letten op de lengte van mijn teugels, die worden soms wat lang, maar voor nu is dat niet erg. Ik vind belangrijk dat ik ontspannen zit, haar niet in de weg zit, en vriendelijk ben met mijn handen, zodat zij vertrouwen krijgt in de hand. Wat ik nu wil, is een basis leggen waarop ik verder kan werken.
Zaterdag hebben we vooral heel veel lol gehad. Geniet vooral mee.
Foto's zijn met de mobiel gemaakt, dus geen denderende kwaliteit, excuus daarvoor.

Vrouwtje doet het deken af, en Lynn is druk doende de laatste stukjes wortel op te zoeken

Poetsen is ook heus belangrijk

Losstappen, Lynn kijkt erg geconcentreerd

Ik wil linksaf, en Lynn rechtdoor

Binnenhand opzij en naar voren, mijn teugel mag wel wat korter

Handen dragen is ook belangrijk

Binnenhand opzij en naar voren, buitenteugel eraan houden, en sturen met je navel

moet je alleen wel letten op de lengte van je teugels

Lynn is erg geconcentreerd, en ik zit achterover, wat nou ook weer niet nodig is.

Trots op dit plaatje, lekker actieve stap en Lynn heeft een mooi randje lipstick.
En dan krijg je zomaar ineens een kadootje van het Lynnekind +:+

Lynn heeft heus een snoep verdiend

En nee, Lynn is niet dragend, ze heeft een beetje (veel) overgewicht