Al weer tijdje geleden dat ik een topic heb geplaatst, maar nog geen topic van mijn knappe vent onder het zadel.
Ravelli is een ruin van 4,5 jaar oud hij is nu 4 maanden onder het zadel, dus we zijn echt nog veel aan oefenen met lang en laag rijden.
Afgelopen weekend organiseerde ze op de pensionstal waar ik sta een oefenwedstrijd, dus de ideale kans om eens te kijken wat wij allemaal al geleerd hebben in de les..
We lopen wel tegen wat puntjes aan, maar dat is logisch met zon jong ding onder me kont, hij wil zijn eigen namelijk heel snel al opkroppen en als een klein propje gaan lopen, in de lessen zijn we hier volop mee aan het werk en gaat het lang en laag rijden super goed. maar met zon wedstrijd hebben we toch allebei spanning en is dat moeilijkere eruit te rijden, maar daar leren we van.
Ook ben ik me ervan bewust dat mijn binnenhand soms iets te streng is

We hadden voor onze eerste oefenwedstrijd 180 punten, en hij had zich netjes gedragen.
De volgende oefenwedstrijd staat al weer gepland op 14 april, en hoogst waarschijnlijk gaan we binnenkort ook onze startpas aanvragen

helaas heb ik alleen fotos van het inrijden, want de proef was in een binnenbak dus werden de foto's er niet mooier op.
de foto's zijn gemaakt door Lianne- Lovelita op bokt.
Nou kijk en geniet