Hier zie je mij en Amanda w88 tot we eindelijk naar de bak mochten...Ik ben de rechtse en sta er zoals gewoonlijk vreselijk dom op...Sjemig wat een dikke lippen heb ik hier:
Hier zag je een paar politie agenten een prachtige carrousselproef rijden op Andalusiers en Friezen:
Een vrouw op een Andalusier...Er werd hokjes licht op hun geschenen en dat leek heel mooi..Die vrouw had grote doeken aan haar handen wat een soort vleugels moesten voorstellen..De vrouw stuurde met haar benen en ze had de teugels vast aan een band om haar middel...Als ze dus wat langzamer wou leunde ze een beetje achterover:
In de woestijn reden 2 vrouwen:
Nog meer dingen uit de woestijn..De kameel:
Feest in de woestijn omdat Joey en Angie hun eerste stuk cristal hadden:
1 man waar een stuk of 5 andere mannen op zaten:
Een groep Arabieren die rond moesten lopen in een ring en dan moesten luisteren naar de commando's van die man in het midden:
Alle Arabiertjes kregen een snoepje van de man:
Alle paarden waren net omgedraait en galopeerden weer verder:
Allemaal steigeren:
De mensen in het midden dansden en de Andalusiers kwamen er omheen rijden:
Dit was echt een hele mooie Andalusier:
Een ander paard steigeren op commando:
In de sneeuwwereld:
En daar hang je dan:
Nou en dit is hem dan: Mijn paardje!....Zal nog ff sparen

Deze man stond zo op de twee paarden. Er was nog 1 en die deed kunstjes op 1 paard maar dat paard struikelde toen en vloog over de kop en lag toen op zijn rug...Hij stond wel weer op maar toen zijn man en paard de ring uitgegaan....Deze staat dus op 2 paarden in galop (ik durfde niet op 1 stilstaand paard te staan met ponykamp

Alle paarden+mannen die er kunstjes op deden:
Een vrouw die in een grote ronte reed die overdekt was met een doek:
Het eind:
Okeej het was dit jaar weer heel erg mooi en erg gezellig!
Enne die Tinker...Binnenkort meer foto's van

*is aan het sparen*
Doeiiiii!!!