Een onwijze knuffel kont maar diep van binnen toch wel die hele stoere hengst die al de merries wel om zijn vinger *kuch hoef* wikkelt maar toch wel
dat hele kleine hartje heeft

Tja dat is Special in 1 zin bijna helemaal

Ik werd wakker vandaag zag het zonnetje en het sloeg in mijn bol ik moest vandaag foto's maken!

Mijn camera is nodig aan een kalibratie toe en is dus niet helemaal goed maar dit mocht de pret niet bedrukken

Paspoortje voor de mensen die hem nog niet kennen:
Naam: Ald Feart's Special
Leeftijd: 3
Geslacht: Hengst
Kleur: Valk
Stamboek: Welsh
Afstammeling: v. Kooihuster Samme m. Ster v. Orchard d'avranches
Het was rond half 5 dus de zon begon aardig te zakken maar dit maakte mij niet uit ik moest foto's hebben

gewerkt (oef wat waren die lelijk uitgevallen

leren STIL moet blijven staan want dit was natuurlijk heeeeel moeilijk met al die knappe merries in het land

en gek doen en liet jammer genoeg geen drafje zien

Momenteel geniet Special nog van het niks doen en staat hij lekker dagelijks van 11 tot 5 buiten, dus hier Special zonder enkele training erop

Genoeg gepraat hier de foto's

2. Eerst nog even 1 black fototje 1 van de eerste keren weer in 3 jaar tijd

3.

4. Stil staan wou dus niet echt lukken dus we hadden hem maar los gegooit (de grond is bevroren en glad dus hij liep verzichtig)

5. Eigenwijze hoofd van ook

6.

7. zowaar een nieuw iets ontdekt wat meneer erg leuk vind, hij sprong zo onverwachts over een draadje dat wij eerste gezicht niet eens zagen.

8. Merriessss

9. Gallopje

10. nog klein sprongetje

11. Wat zeg je baasje? Tuurlijk kunnen wij ook een Passage uit de grote hoed toveren

Dank je wel voor het kijken

Special en ik eigenlijk vinden berichtjes erg leuk