Afscheidsfoto's van de broertjes Apollo en Duncan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Afscheidsfoto's van de broertjes Apollo en Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 20:59

Twee van mijn paarden die nog bij mijn ex stonden moesten verkocht worden. Ivm de scheiding oa, ik heb al 2 paarden en kan er niet nog 2 bij nemen helaas |( .
Ik vind het wel heel moeilijk dat ze weg gaan, ik ben bij allebei bij de geboorte geweest. De moeder van Apollo is inmiddels overleden en de moeder van Duncan heb ik verkocht naar een heel goed plekje.
Zondag kwamen er onverwachts ineens mensen kijken voor Duncan, maar ze vonden Apollo zo leuk dat ze die ook gekocht hebben. Ik ben er van overtuigd dat ze het daar heel goed gaan krijgen. Ze komen lekker in de wei, met schuilstal en gaan in de toekomst lekker trektochten maken oa in de ardennen. Het mooie is dat ze samen blijven.
Vandaag heb ik dus de laatste keer foto's van ze gemaakt. Hun 2 verzorgmeisjes hebben voor het eerst op Apollo gerede, hij was superbraaf. Zeker als je bedenkt dat dit de 1e keer was dat er iemand anders op reed, ipv diegene die hem inrijd.
Apollo is de grote, zijn moeder is een kwpn. De kleine is Duncan, zijn moeder is een ijslander
De vader is mijn kentucky mountain saddle horse Pathos.

Duncan
Afbeelding

Apollo, hier lijkt ie echt sprekend op zijn vader
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cariena1

Re: Afscheidsfoto's van de broertjes Apollo en Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:02

Altijd naar afscheid nemen, heel veel sterkte, ik heb mijn paardje ook verkocht, is helaas verhandeld( wist niet dat die vrouw handelde) Heb r terug gevonden via FB en Hyves alleen niet welkom om te kijken helaas:'(

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:06

Mooie foto's voor de herinnering. Het klinkt alsof ze het goed gaan krijgen op hun nieuwe plekje.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 21:06

Ik heb die mensen eerst aan een kruisverhoor onderworpen :D , want ik wil niet dat ze in de handel komen. En ik ken iemand die hun weer goed kent, dus dat zit wel goed.

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:33

super mooie foto's Odette!
En ik heb ook het gevoel dat ze het écht heel goed gaan krijgen, en niet zomaar door verkocht worden. Gelukkig kent iemand ze van hier bij ons in de buurt ook, dat doet al een hoop goed!!