Mijn verzameling sneeuwfoto's van Archibald van het IJzerlaantje door de jaren heen! De eerste foto's zijn het oudste. Hoe verder naar beneden hoe nieuwer!!! Leuk als jullie kijken maar een reactie zou leuk zijn!
Wat een leukerd! Leuk om eerst zn manen in een boog te zien, en op de laatste foto al lekker lang! Eerste foto vind ik echt gaaf! Zou graag mijn bijrijd fjordje ook leren steigeren op commando, maar de eigenaar is bang dat hij het steigeren dan tegen ons gaat gebruiken.
marjan1986
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-13 20:23
dat was indd jammer dat hij een deken op had. anders was het zeker een mooie foto geworden. Sindsdien als er sneeuw ligt en er worden foto's gemaakt dan gaat de deken toch echt wel ff af!
Jah Sorsha bekende he! haha Op foto 11 staat hij indd erg mooi! die wou ik dus ook vergroten en dan op Canvas laten drukken maar de de kwaliteit is helaas erg slecht. (ben niet zo goed in foto's maken)
Ik vind de 1ste foto echt top! Lekker ondeugend smoeltje zet hij op En normaal hou ik niet van langere manen bij een fjord, maar Archy kan beide kapsels goed hebben!