Dit is het eerste topic met Jack eigenlijk dus ons even voorstellen.
Sir Black Jack Go- Go is een nu 5,5 jaar jong tinker (irish cob) ruintje.
Ik rij vooral buiten met hem maar ook vrijheidsdressuur, grondwerk, droog mennen/lange lijnen, ....
Jack heeft me eigenlijk het vertrouwen gegeven in dingen

Ik hoop om er volgend jaar eens mee te kunnen mennen en op andere plaatsen buitenritten gaan maken met de trailer (jammer genoeg erg moeilijk vervoer te vinden hier).
Ook wat meer foto's van ons zou leuk zijn. Ow en ik ben nu begonnen met hem de overstap maken naar bitloos. Ik heb nu via
Saars (bedankt ! ) op bokt een nurtural bitloos hoofdstel te leen, waar hij zijn eerste rit al goed op liep

Ik heb de foto's niet perfect bijgehouden per maand maar heb er vooral van Juni tot November toen hij op de weide stond in een groep paarden.
Ik heb 'm sinds 29/07/11

Hier een van onze eerste foto's samen nog bij Kanters (erg vriendelijke mensen!)
Dit is van de zomer van 2011 ergens rond augustus of september denk ik.

Ik heb een filmpje gemaakt van 2012:
Verder enkele mooie momenten en ook grappige momenten:
Mijn zusje kwam eens mee naar de weide en heeft ons samen op de foto gezet

Nu houd Jack vooral van eten:
Daar doen we natuurlijk iets aan:

Nog andere uit die serie:
http://dl.dropbox.com/u/79216490/IMG_7755_3.JPG
Op een warme zomerdag moeten we hem natuurlijk eens wassen:
En eind augustus/September won ik zadeltassen, deze moesten natuurlijk eens gepast worden (zadel ligt ondertussen veel beter, moest bredere pommel in en heb er nu een andere singel voor):
Hoofdje om het af te leren:
Kroelen met zijn maatje op de weide:
http://dl.dropbox.com/u/79216490/sized_ ... 2.bokt.JPG
Ook met de veulentjes kwam hij prima overreen:
Hopelijk was het niet te slecht, ik probeer te zorgen dat ik voor het topic volgend jaar gewoon van iedere maand foto's heb

Ik wilde eigenlijk nog sneeuw foto's maar er is hier niet veel meer gevallen dan een halve centimeter en ik zat in school die dag.
Prettig 2013