Zoals gezegd en beloofd hierbij het aller laatste topic van mijn Tanna Diamond.

Op Zondag 18 november 2012 hebben we een geweldige leuke meeting gehad in Havelte.
Het zonnetje scheen heerlijk en de fotografen wisten Tanna super goed op de foto te leggen.
Deze dag zal ik waarschijnlijk nooit gaan vergeten!
Want helaas is mijn geweldige Diamantje op 19 november 2012 overleden.
Ondanks dat we al enige tijd wisten dat het helemaal niet lekker ging met Tanna en er een afscheid aan zat te komen.
Had ik nooit verwacht dat, dat moment daadwerkelijk zo snel zou zijn gekomen.
Het verlies van mijn prinsesje is keihard op mijn dak terecht gekomen, dat ik het nog steeds niet kan beseffen.
Ze hoefde zo gelukkig niet veel langer nog een lijdensweg te ondergaan, want dat was iets wat ze helemaal niet verdiende.
Ze is gewoon een Topper!!, mijn verhaal af te ronden hierbij de foto’s die ik jullie wil laten zien.
Foto’s van hoe Tanna Diamond gezien mag worden om nooit meer te vergeten.
1. Samen met mijn vriendinnetje

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Tegen de zon inkijkend, waardoor ik me ogen gesloten heb.
Maar toch koester ik het plaatje, het laatste moment dat ik nog even op haar heb mogen zitten.

9.

10.

11.

12.

13.

14. We hebben niet echt gedraafd, maar ze werd wat enthousiast en Amanda schoot de doeltreffende foto

15.

Het was voor mij heel moeilijk om een keuze te maken in alle schitterende foto's die de fotografen hebben weten te maken.
En nog heb ik niet alle foto's binnen van de fotografen, kun je na gaan hoe lastig de keuze dan was geweest.
Bedankt voor het kijken & hierbij sluit ik het hoofdstuk af

[IM] Mijn diamantje is een prachtig sterretje in de hemel †