Een 7-jarige merrie van Tenerife VDL met EMND. Door haar ziekte heeft ze twee jaar stilgestaan, ze zwabberde alle kanten op toen ze bij mij kwam. Omdat het stilstaan en de tijd om uit te groeien haar erg goed hebben gedaan ben ik haar sinds vorig jaar juni weer aan het oppakken. We kwamen onderweg wat problemen tegen, maar die zijn opgelost door de dierenarts, homeopaat en osteopaat en ik moet zeggen dat ik een gouden paard aan haar heb. Ze wil altijd voor je werken en is ontzettend braaf. We rijden nu nog steeds veel lange lijnen om haar balans te verbeteren en veel overgangen om haar sterker te maken. Ze moet zichzelf bewust worden wat ze met haar lijf en benen aan het doen is. Een stalgenote was zo lief om een aantal foto's van ons te schieten en ik ben wel benieuwd wat jullie van haar vinden. Voor de foto's heb ik alleen op een volte gereden, ik had ervoor al losgereden maar daar dus geen foto's van. De foto's staan trouwens op volgorde.
Ik weet trouwens dat mijn houding niet geweldig is, commentaar daarover mag best, maar ik heb het allemaal al gehoord

Reacties zijn leuk, maar hou het netjes