Ik was laatst gezellig op bezoek bij Paoline en toen kwamen we op het idee om de foto's van alle shoots de afgelopen jaren eens te bekijken.
Erg leuk natuurlijk, om de verandering bij Furia te zien en ook om te zien tot wat voor super fotografe Paoline zich heeft ontwikkeld

Dus vanmiddag heb ik de tijd genomen om de velen foto's weer eens allemaal te bekijken en een selectie samen te stellen van enkele van de meest gave foto's. Ik heb heel erg mijn best gedaan foto's te kiezen die ik nog niet eerder heb laten zien en dat is aardig gelukt!
Onderwerp van de foto's is de inmiddels 9-jarige PRE ruin Furia, waarvan ik inmiddels al weer zes jaar de trotse eigenaresse ben.
Op het moment is Furia niet in zo'n goede conditie, doordat we sinds de zomer zoekende zijn qua voer. Hij is veel afgevallen, heeft zand in zijn darmen gehad waardoor hij alles niet meer goed opnam. Inmiddels is hij gezond, maar wel nog niet zijn oude ik.
Als ik deze foto's bekijk hoop ik van harte dat hij over enkele maanden weer die knappe bink is

Alle foto's zijn gemaakt door http://pkdesigns.nl/ en zit uiteraard copyright op.
Februari 2008:
1. Blackfoto
2. Watersplash!!
3.

4. Mooie hoofdje
5.

6.

Mei 2008:
7.

8.

9. Detail foto
10. Hij poseert niet altijd met zijn oortjes naar voren