Voor mensen die ons nog niet kennen, in dit topic stel ik ons voor (een echte aanrader): X_Michelle_X @ [RIJ-ITP] Onze droom kwam uit: Ons Z1 debuut!! foto's trainingsfoto's.
Dit jaar begonnen we goed, we begonnen met een paar onderlinge Z1 wedstrijdjes, want in 2012 zou het gebeuren.. Ons Z1 debuut zou plaats vinden in 2012....

Ons eerste onderlinge Z1 wedstrijdje:

Wat hebben wij gelachen! Thuis een 20x40 baan en nooit geoefend met extra letters.. i volte 8 meter was dan ook niet mogelijk volgens mij. Ik ging op het midden staan en schreeuwde lachend: "waaar moest ik heen?"
"i volte 8 meter!"
"huh? i ? dat kan niet.. We hebben geen i !

De 2de onderlinge wedstrijd ging al veel beter!
In bovengenoemde topic, waarin ik ons voorstel staan wat foto's van ons officiele debuut.

Rond de zomer plaatste ik dit op Facebook:
17 juni via mobiel
Vanaf het begin wist ik meteen dat zij bij mij hoorde... ♥ mijn liefste!
Ze heeft uit zichzelf geen spectaculaire gangen,
Geen hoog opgerichte bouw..
Maar wel een super fijn karakter.
Het is het paard waar ik van hou ♥
Mijn kanjer ♥ .. in 2001 kwamen we bij elkaar.. Lief paard ♥ , ik laat je nooooooit meer gaan. Wij blijven samen tot het bittere eind!
Eigenlijk ben je al van mij.. en ooit, ooit, zal je ook op papier van mij worden..
Jij en ik, wij samen ♥.. Wij zijn een team. ♥
Je bent mijn topper, mijn liefste en ooit... Ben je van mij.. ♥
We zijn ook naar de instructieweek op Ermelo geweest!
Waar natuurlijk een topic bij hoort! [RIJ-ITP] Clinic Sander Marijnissen @ KNHS Instructieweek Ermelo

Hierna kwam madam helaas ten val in het land na een ren partij. Hierdoor hadden we last van een blessure. In die tijd is ze prachtig op de foto gezet door een goede vriendin van mij!
[ITP] Mijn prinsesje mooi op de foto gezet. Gevecht tegen blessure

Toen waren paardlief en ik al 10jaar samen...
Ik heb een heel mooi filmpje gemaakt op Youtube, ik hoop dat jullie de moeite nemen hem te bekijken, ik ben er namelijk erg trots op: http://www.youtube.com/watch?v=1vUTDwBBU_k

Het ging weer goed en we waren aan het opbouwen na de blessure.
Het werd 12-12-'12, het werd de dag van mijn leven, de hele dag heb ik gehuid van blijdschap, mijn liefje, mijn prinsesje.. Ja, MIJN schatje!
Officieel werd het ook echt MIJN paard ♥

Helaas werd madame toen ziek, na een week stilstaan ging ik eventjes met haar wandelen. Ze was zoo braaf dat ik er besloot even op de gaan:

Vandaag gaan we weer beginnen met longeren, want madame is weer beter

Eindstand 2012: Z1+7

Met MIJN lieve paardje gaan we met volle moed 2013 in!
Een reactie is altijd welkom

Fijne feestdagen allemaal en alvast een gelukkig, gezond, sportief, en succesvol paardenjaar!