Oudje Soldier en clown Noah: een echt topjaar!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Solleke_Noah

Oudje Soldier en clown Noah: een echt topjaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 12:59

2012 was voor ons drietjes echt een fantastisch jaar :) We hebben veel eerste keren gehad en een paar dromen kunnen waarmaken, heerlijk dus :D Ik kan eigenlijk niks anders wensen dan dat 2013 net zo'n jaar mag worden met mijn twee geweldige paarden in goede gezondheid!

De hoofdrolspelers :D
Soldier, ruin, 21 jaar, mijn allerliefste :+: en misschien gekend van dit topic: [ITP] Na 8 jaar wachten op hét paard, eindelijk ons happy ending!
Noah, ruin, 11 jaar en mijn grote grappenmaker, gekend als paard met humor ^^ : [ITP] Mijn paard en ik, al 6 jaar bij elkaar...

Ons jaar begon met sneeuw, sneeuwritjes en genieten van elkaar :)

Afbeelding

In de lente deden we voor de eerste keer mee met de paardenprocessie en paardenwijding! Samen met nog een 100-tal andere paarden maakten we een optocht door het dorp. Noah was een beetje zenuwachtig, maar oude krak Soldier loodste ons overal veilig doorheen! Ik maakte ook nog een topic over de hele dag: [RIJ-ITP] Paardenprocessie en wijding in Werchter, mét blooper!

Afbeelding

Als sinds ik Noah had, was het altijd mijn droom geweest mijn allerliefste manegepaard (Soldier) en mijn eigen paard elkaar te laten ontmoeten en samen op de foto te gaan. Inmiddels is Sol gewoon ook mijn eigen paard en dit jaar hadden we een fotoshoot met ons drie :D Eén van deze foto's komt binnenkort nog aan de muur! Hier nog de rest van de foto's!: [ITP] Fotoshoot door B focus van Noah en Soldier in de bloemetjes!

Afbeelding

Dit jaar besloten dat ik graag wat springwedstrijden met Noah zou willen rijden, dus zijn we springlessen gaan nemen! Alle begin is moeilijk :D maar ondertussen hebben we 1x per week les en gaan we met sprongen vooruit! Noah vindt het springen heel leuk en is altijd enthousiast. Zolang ik blijf rijden en sturen, springt hij lekker door!

Afbeelding

In de zomer was het dan eindelijk tijd om die andere droom waar te maken: een trektocht *\o/* Vijf dagen lang hebben we ons samen geamuseerd en veel nieuwe dingen gedaan. Zo zijn we midden in de stad gaan rijden en vooral lekker veel op café gegaan ^^ Met dit topic kwamen we op de voorpagina van bokt! [RIJ-ITP] Rij mee op onze vijfdaagse trektocht!

Afbeelding

Lekker relaxen op café!

Afbeelding

De rest van de zomer werd gevuld met leuke buitenritten, springlessen en natuurlijk ook lol met je knol. Samen met Soldier nam ik af en toe een sprongetje met neckrope :) [RIJ-ITP] Hoge hindernissen overwinnen met neckrope!

Afbeelding

Met Noah volgde ik nog een kennismakingsles Horse Agility! Ondertussen hebben we de smaak te pakken en trainen we met een groepje van drie vriendinnen + paarden voor de eerste online wedstrijd!

Afbeelding

Afbeelding

In de herfst ging nog zo'n lang gekoesterde droom in vervulling: met je eigen paard naar het strand! En nog beter: met mijn allerliefste oudje naar het strand :D Als 14 jarige manegeruiter nooit gedacht dat ik ooit nog met mijn lieveling over het strand zou crossen! En het was héérlijk! [RIJ-ITP] Onze fantastische eerste strandrit samen!

Afbeelding

Met al die prachtige herfstkleuren maakten we natuurlijk ook veel leuke herfstritjes en verder genoten de paarden van een herfstzonnetje in de wei :)

Afbeelding

Afbeelding

Deze winter gaan we door met de springlessen samen met Noah en geniet ik van de buitenritjes samen met Sol. Het jaar had niet mooier kunnen zijn :)

Afbeelding

Afbeelding

Voor alle bokkers een leuk kerstfeest en een geweldig nieuwjaar gewenst!! En een zoen en een bek hooi van mijn twee lieverds! {:)

Afbeelding

UMayDream

Re: Oudje Soldier en clown Noah: een echt topjaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 13:12

Wat een ontzettend leuk overzicht zeg :D
Ik heb nog maar 's je topic over Soldier gelezen toen hij bij je kwam, ik blijf het een prachtig en ontroerend verhaal vinden..
De op 2 na laatste foto vind ik ook echt té schattig := <3

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 13:35

Schattig he :+: Hij is echt zo'n lieve knuffel geworden, hihi. Thanks voor je leuke reactie!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:55

Heel leuke foto's van leuke paarden!

Ik vroeg me alleen af, heb jij nu een westernpad onder je engels zadel? Ik heb altijd geleerd dat dat niet mag omdat je zadel dan te krap wordt.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 21:06

Bedankt! :)

Het zadel van Soldier is een boomloos zadel, hier heb ik een speciale pad voor, en soms doe ik er mijn westernpad onder, omdat die ook de druk goed verdeeld (westernpad heeft ook inlages) :)

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 21:08

sol <3
hij zit er echt geweldig uit! complimenten :D

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 21:23

Bedankt :D We doen ons best, maar hij vindt het ook gewoon heerlijk op de wei :)

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 01:31

Wat een overzicht! Als je het zo op een rijtje ziet, heb je toch wel een heleboel dromen verwezenlijkt de laatste tijd :D
Sol ziet er ook echt gelukkig uit op de foto's! :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 12:35

Hihi die laatste foto :')

Leuk overzicht, puur genieten zo te zien! Die foto bij het café, geweldig! :') Nog veel plezier samen in 2013!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 12:36

Heerlijke foto's ik krijg nu echt weer zin in de zomer. :+

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:33

Leuk overzicht!

kussies19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:39

super foto's wordt een top jaar 2013 voor jullie

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 19:06

Geweldig!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 00:18

Bedankt allemaal voor de leuke reacties :D

Horsetopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:15

Echt een heel leuk overzichtje :D

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 17:29

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 17:35

RavenIris schreef:
Wat een overzicht! Als je het zo op een rijtje ziet, heb je toch wel een heleboel dromen verwezenlijkt de laatste tijd :D
Sol ziet er ook echt gelukkig uit op de foto's! :)

Haha, ja, alle 'penny' dromen zijn nu geweest, dus in 2013 gaan we maar eens wat serieuzer trainen :) al moet er wel plaats blijven voor pennymomentjes he ^^

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:42

Die foto dat je Sol een knuffel geeft en zit op je andere paard is echt super! Uitvergroten en boven je bed!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-12 09:45

Dat is eigenlijk mijn zus op haar pony :D Maar je hebt helemaal gelijk, vind hem ook echt zo schattig. Sol was vroeger helemaal geen knuffel en nu komt hij vaak spontaan even knuffelen :+:

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 09:46

Heel erg leuk overzicht. Idd die foto die gemmeke noemt is superleuk.
*oh oeps* had je laatste inlage gemist :o

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-12 09:51

Bedankt liljebo! Ach, ik vind de foto nog steeds heel leuk hoor, zeker als je weet dat Sol de eerste maanden zijn tanden nog wel eens in mijn zus wou zetten }:) Hij is echt een pak liever geworden, zeker naar andere mensen toe was het soms echt een beetje een monster. Maar een onzeker monster bleek achteraf, want nu komt hij zo voorzichtig knuffelen :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 16:06

Somebitch schreef:
Heerlijke foto's ik krijg nu echt weer zin in de zomer. :+

Echt he, zeker met dit prutweer... ik kijk al weer uit naar de zomerse ritjes :D

xNele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 16:49

Verdorie zeg, wat ziet die knol er goed uit!
Dat had ik echt nooit gedacht als ik hem de laatste keren in de manege zag. Topwerk heb je geleverd, hij had het niet beter kunnen vinden (maar dat heb ik al enkele keren gezegd, geloof ik, hehe).

Toffe foto's, en ook jullie een gelukkig nieuwjaar gewenst :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 18:12

Bedankt, heb je inderdaad al eens gezegd, maar blijft fijn om te horen :o JIj ook gelukkig nieuwjaar!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:05

Zie net de link via je onderschrift in het kilometer topic. Soldier ziet er goed uit zeg!

Leuk 2012 geweest zo te zien!

Moest het zijn dat je eens naar West- Vlaanderen komt als je nog eens een trektocht wil doen wil ik gerust een dagje mee rijden of misschien wel meer :o O:) .