De hoofdrolspelers

Soldier, ruin, 21 jaar, mijn allerliefste

Noah, ruin, 11 jaar en mijn grote grappenmaker, gekend als paard met humor ^^ : [ITP] Mijn paard en ik, al 6 jaar bij elkaar...
Ons jaar begon met sneeuw, sneeuwritjes en genieten van elkaar

In de lente deden we voor de eerste keer mee met de paardenprocessie en paardenwijding! Samen met nog een 100-tal andere paarden maakten we een optocht door het dorp. Noah was een beetje zenuwachtig, maar oude krak Soldier loodste ons overal veilig doorheen! Ik maakte ook nog een topic over de hele dag: [RIJ-ITP] Paardenprocessie en wijding in Werchter, mét blooper!
Als sinds ik Noah had, was het altijd mijn droom geweest mijn allerliefste manegepaard (Soldier) en mijn eigen paard elkaar te laten ontmoeten en samen op de foto te gaan. Inmiddels is Sol gewoon ook mijn eigen paard en dit jaar hadden we een fotoshoot met ons drie

Dit jaar besloten dat ik graag wat springwedstrijden met Noah zou willen rijden, dus zijn we springlessen gaan nemen! Alle begin is moeilijk

In de zomer was het dan eindelijk tijd om die andere droom waar te maken: een trektocht

Lekker relaxen op café!
De rest van de zomer werd gevuld met leuke buitenritten, springlessen en natuurlijk ook lol met je knol. Samen met Soldier nam ik af en toe een sprongetje met neckrope

Met Noah volgde ik nog een kennismakingsles Horse Agility! Ondertussen hebben we de smaak te pakken en trainen we met een groepje van drie vriendinnen + paarden voor de eerste online wedstrijd!
In de herfst ging nog zo'n lang gekoesterde droom in vervulling: met je eigen paard naar het strand! En nog beter: met mijn allerliefste oudje naar het strand

Met al die prachtige herfstkleuren maakten we natuurlijk ook veel leuke herfstritjes en verder genoten de paarden van een herfstzonnetje in de wei

Deze winter gaan we door met de springlessen samen met Noah en geniet ik van de buitenritjes samen met Sol. Het jaar had niet mooier kunnen zijn

Voor alle bokkers een leuk kerstfeest en een geweldig nieuwjaar gewenst!! En een zoen en een bek hooi van mijn twee lieverds!