"Goed," stemde ik toe... De afspraak stond.. Als er sneeuw lag, moest ze me maar meteen bellen, dan zouden we gaan sleeën.
De volgende dag werd ik al om 7 uur in de ochtend mijn bed uit gerinkeld "ER LIGT SNEEUW!"

Om 10 uur was paard en al 'ingespannen' en gingen we even een testritje doen in het weiland. Kijken of ze nog wel zo braaf was als vorig jaar. Het was geen enkel probleem. Ze stapte en draafde met gemak door de sneeuw heen.

Dus gingen we al snel naar buiten
Paardlief denkt er het hare van

Echt genieten

Een drafje

Het ging helaas niet altijd goed. Er was een kuiltje, ik viel, paard schrok, ging stukkie galopperen en sleurde mij een paar meter door de sneeuw heen, voordat ze netjes tot stilstand kwam. Helaas geen foto's van, want mijn vriendin was meer bezig met achter mij aan rennen

Ik kan je zeggen... KOUD! Maar we konden erom lachen..

Paardlief zet haar onschuldige blik op

Nog even een drafje

Vriendin er even op, terwijl ik mij opwarm!

De drie honden die we mee hadden genomen (de twee kleintjes van mijn vriendin, deze van mij) vermaakten zich prima

Met zijn tweeën

Na de 'fotosessie' op het veld zijn we een rondje om de plas gaan maken. We zijn zeker wel een heel uur weg geweest. Het was heerlijk. Met zijn tweeën zaten we de hele weg op de slee. Hondjes erbij. Het is een wonder dat de slee niet is doorgezakt. Vorig jaar was het namelijk knak

Als er morgen nog steeds sneeuw ligt, gaan we zeker weer!