Ze is 5 jaar, maar qua rijden mag ze eerder als een 4 jaar beschouwd worden, want ze kreeg 1 jaartje vakantie toen ik mijn enkel brak door een auto-ongeluk in Zuid-Afrika en zij zelf hierna pijn had aan haar 2 voorste hoeven door waarschijnlijk een overbelasting van de ligamenten in de hoef (dit was althans wat ik te horen kreeg op de dierenkliniek).
Hier merk je echter niets meer van en als ze een zadel ziet komt ze met veel plezier naar me toe, ze is heel werkwillig, maar beschikt ook over een heel pittig karaktertje, ze geeft het altijd aan als ze iets niet leuk vindt, zo ook tijdens de dressuurles. Na 45 min gaf ze aan dat ze het niet meer leuk vond en begon ze te blazen en vrolijk te zwaaien met haar hoofd iedere keer dat haar weidemaatje in beeld kwam
De honden weten het ook, van Calista blijf je beter uit de buurt
, dit laat ze bijna niet zien onder het zadel, ze heeft dan echt een 2de persoonlijkheid, gelukkig maar
Ik had gisteren mijn 3de les dressuur met haar, hiervoor heb ik haar rustig op traag tempo terug in het werk gezet.
Eventjes aankloppen bij mevrouw thuis, ze bleek al bezoek te hebben...

Hierna ook een grote reiger zien neerdalen en terug vertrekken, maar die konden we spijtig genoeg niet vastleggen
En we zijn vertrokken

Linkse stelling vind ze soms nog moeilijk waardoor ik mijn hulpen nog wat moet overdrijven.

Gezellig dat uitstappen

We hebben enkel stap/draf gedaan omdat het wat glad was. Ze moet ook nog wat sterker worden waardoor we nog niet veel werken aan de galop.
Grtjs
Grappig he.. die verschillen.. Komt vast goed met jou mooie paardje! Mooie combi in ieder geval