Niet op paardengebied want Mandootje is gewoon zoals hij altijd is... ondeugend
maar het was een erg bewogen jaar vooral prive.
Januari
Sneeuw.. en dat vraagt om foto's.
Hij is altijd erg ondeugend in de wintermaanden en dan is het leuk om je paardenvriendinnetje Keetje te pesten.

Februari
Een dikke kus van Mando... dat is echt mijn vent. Vol humor

Maart
De springlessen buiten zijn weer begonnen, wat een lol hebben we dan altijd.

April
Deze maand vergeten we maar snel.
18 april kreeg ik een herseninfarct, gelukkig een afsluiting en geen bloeding maar het was toch wel even schrikken
maarja nuchter zoals ik ben, we gingen gewoon door.
Een week later kreeg ik te horen dat ze het kantoor zouden sluiten en dat ik per 1 november op straat zou komen te staan.
Tja, was toch wel even een heftig weekje, ik heb dat allemaal wel een plekje moeten geven maar schouders eronder en gewoon
doorgaan, zonnetje blijft toch wel schijnen.
Doordat ik helemaal binnenstebuiten gekeerd ben in deze tijd heb ik eigenlijk alleen maar genoten van mijn ventje
Mijn geweldige bijrijdster heeft hem met de schriktraining gereden dan ben ik toch wel trots op mijn Bolletje

Mei
Hebben we rustig aan gedaan en heeft Mando een tijdje een erg leuk speelmaatje gehad Fauntje.
Zien ze ons Mando?

Jihaaaaaaaaa..............

Juni
Veluwe weekend met de haflinger meiden.
Wat was ik blij dat ik hier nog op mee kon, werd wel erg goed in de gaten gehouden door iedereen en was ook wel erg
moe maar op tijd naar bed dan kon ik het hele weekend volhouden.
Wat heb ik genoten... volgend jaar weer, ik zie er nu al naar uit.

Juli
Genoten van deze maand, ook een heerlijke buitenrit met mijn vriendinnetje gemaakt.
Dit gaan we zeker komend jaar vaker doen.
Lessen bij Steef ging gewoon door en we hebben er nog steeds een hoop lol in.

Augustus
Samen met mijn vriendinnetje een PVT training mee gedaan.
Hij was niet zo braaf, heb nog vliegles gehad maar wat is dat leuk zeg.
Dit is echt iets om vaker te doen... en dat gaan we zeker doen maar dan zonder vliegles.

September
Per 1 sept vrijgesteld van werk maar..... ik heb vrijdag de deur van het kantoor achter me gesloten en ben
maandag met een nieuwe baan begonnen als vervanging voor iemand voor een half jaar.... zou het dan toch allemaal goedkomen
We lessen nog gewoon door, Mando speelt met zijn stalgenootje nog steeds... *jij graaft de kuil en ik gooi de bal erin* ....

http://i476.photobucket.com/albums/rr122/MMMC2009/9Sept.jpg

Oktober
Ik heb eindelijk een spiegelreflex camera gekocht dus we kunnen los.... de eerste foto's zijn een feit.

November
Ach...eigenlijk sukkelt ons leven gewoon door.
We genieten van een zonnestraaltje, van een mooie dag en vooral van deze ondeugd.

December
Mando is een dikke boef die altijd begin december vreselijk ondeugend is, dit is al zo lang ik hem heb,.
We vinden het deze maand wel prima, surfen een beetje achter hem aan in de bak als hij weer de kolder in zijn kop krijgt.
Rijden een beetje in de bak, lessen gewoon door en ach.. laat ons maar schuiven.
Wat gaat 2013 voor ons brengen....
Ik hoop in ieder geval dat ik gezond blijf en zonder ellende einde 2013 kan halen.
Het vrouwtje wat ik zou vervangen een half jaar komt niet meer terug dus ik hoop dat ik mag blijven....
We gaan weer kijken of we een wedstrijdje kunnen gaan rijden op de WinterWedstrijdDag van de Haflingers in Tolbert
Na het ziek zijn 2 jaar geleden (schildklier stuk en dus stempel chronisch ziek) ben ik gestopt met wedstrijden maar......
als dit goed gaat dan gaan we verder waar we gebleven zijn 1,5 jaar geleden .... het L2 maar dan weer met startkaart.
We gaan in april genieten met 4 haflingers van een weekend DFW... en dan gaan we eind mei voor het 5e jaar mee naar de Veluwe
met 15 haflingers...
Ik heb maar 1 motto momenteel.... pluk de dag het leven is zo kort dus geniet van de kleine dingen om je heen.
http://4.bp.blogspot.com/-iF4tBHF2Luo/T ... sw---1.jpg
2013 word jou jaar samen met Mando'tje, dat heb je wel verdiend!
En jij natuurlijk ook.

al te herkennen! Wat een leuk overzicht van een leuk stel samen!
en een leuk overzichtje