Even lekker racen!

ik ga je even van dichtbij bekijken!
even de beentjes strekken!
Ja???
met mijn bijrijdster. Zo luxe, twee mensen die me verzorgen!
hahaha en we hebben veel lol!Bedankt voor het kijken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ga je even van dichtbij bekijken!
even de beentjes strekken!
Ja???
met mijn bijrijdster. Zo luxe, twee mensen die me verzorgen!
hahaha en we hebben veel lol!
geweldig om Kitje zo te zien, jullie stralen
Spetter schreef:Tamara, zo beter?
[ Afbeelding ]
Dank voor de leuke reacties! Ben erg gek op hem en Tamara ook. We maken heerlijke ritjes!
karla60 schreef:hoi cindy
leuke foto's van je peerdje ,moet het toch een keer en het echt zien![]()
dus kom wel een keer die kant op .(niet om te freubelen)![]()
![]()
groetjes van uit drachten![]()
Altijd welkom hoor, genoeg tinkies te zien bij stal.
Hij kwam precies op het juiste moment in mijn leven. Rijden ging niet meer goed wegens rug en heup klachten en de breedte van mijn merrie Megan, zat te denken om helemaal te stoppen. Kit is lekker smal en dus kon ik toch weer rijden zonder al te veel pijn. En ik voelde me ook nog enorm vertrouwd op hem! De gekke Kit is wat rustiger geworden nu hij wat ouder is (10) Al blijft hij natuurlijk wel een heertje en vindt hij zich het belangrijkste paard op aarde. Jaloers als je een ander paard aandacht geeft. Lekker lomp je aan de kant duwen omdat hij er langs wil. Geen poespas willen met benen wassen en zalfjes smeren. Geen geduld hebben. Maar super om te rijden en mee te werken en één blik met zijn mooie blauwe kijkers en je smelt en vergeet zijn lompe acties
Ik geloof dat ik er wel een te lang verhaal van maak nu, haha. Maar ben gewoon erg blij met Kit, al houd ik natuurlijk altijd bij me dat hij bij mij is gekomen wegens een trieste reden