ik wil jullie voorstellen aan Sambucco !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

iiamrs

ik wil jullie voorstellen aan Sambucco !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 23:52

Ik wil jullie eventjes voostellen aan Sambucco /3 ,

Afbeelding

Sambucco is een 4 jarige hanoveraanse ruin . Nu sinds anderhalf jaar in het bezit van ons. Toen 'Sammie' bij ons kwam was die nog erg groen en kon eigenlijk nog niks behalve draven en via middendraf ik galop vallen :P . Nu anderhalf jaar verder is hij omgetoverd tot dressuurpaard en doet het erg goed. Hij gaat nu regelmatig mee op wedstrijd. Sambucco doet mee als 4 jarige in de Sublicup waar hij succesvol scoort. Na 3 behaalde 1e plekken en 1 maal 2e plek staat hij voorlopig 2e op de Subli!! *\o/* . Dit betekend voor ons eind December naar de Finale in ermelo. Ook Loopt hij L2 proeven met al veel behaalde wintspunten. helaas mag hij niet hoger starten in verband met zijn leeftijd. Verder word hij nu vaak getraint en nemen we hem af en toen mee naar wedstrijden in de buurt om zo in het wedstrijd ritme te blijven voor de finale in ermelo. Sambucco is een echte kroelkont , maar bij het rijden altijd erg alert. Tijden het rijden moet je dan ook zelf met je koppie erbij zijn, want hij krijgt namelijk nog al eens last van een 'eigen willetje '. Ik hoop jullie nu een beetje de leukste en belangrijkste dingen verteld heb over mijn Topper!

ik heb een paar mooie fotos uitgezocht van verschillende wedstrijden.

Afbeelding
1 ). L2

Afbeelding
2 ) . L2

Afbeelding
3 ) . Sublicup outdoor breda

Afbeelding
4 ) . Sublicup Outdoor breda

Afbeelding
5 ) . L2

Afbeelding
6 ) . Sublicup Oud Beijerland

Afbeelding
7 ) . L2

Afbeelding
8 ). Sfeerplaatje

Afbeelding
9). Hoofdfoto

Ik heb uiteraard nog meer foto's , maar voor mijn eerste topic vond ik het wel goed !

ben benieuwd wat jullie van hem vinden !

setteke

Re: ik wil jullie voorstellen aan Sambucco !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:54

Gaaaaf, je hebt zo wel een binnenkomer op Bokt :D

Wat voor vader heeft hij?

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:56

mooi paardje :) wat is zijn afstamming?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:58

wauw, 4 en L1 ?

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:59

Welkom :)
Wat een prachtig paard heb je!

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:00

Wauw wat een super mooi beest! :+:

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:00

wow mooi beessiee,, vind hem voor zijn leeftijd wel al erg ´´ hoog´´ lopen, hopelijk pak je het verder rustig op. succes komende wedstrijden en in ermelo

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:02

hey, is dat paard van de nijpjes geweest? of tenminste die is nog steeds van de nijpjes toch?
volgens mij ken ik hem.
Laatst bijgewerkt door my_precious op 16-11-12 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:05

wat een knapperd zeg. En al met 4 jaar in het L2, knap hoor! Hierbij citeer ik wel StalNollie. Hopelijk pak je hem rustig verder op, is inderdaad nog vrij jong
Laatst bijgewerkt door _Ashii_ op 16-11-12 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:06

Oh wauw, wat een prachtig dier! En wat kan 'ie bewegen zeg! :D

iiamrs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 00:10

Heey , wat super leuk dat jullie zo positief reageren. Zijn afstamming is Stedinger x Michelangelo (oeps vergeten de melden ) ! & stalnollie hij loopt inderdaad voor zijn leeftijd al hoog, maar we hebben het rustig aangepakt al vanaf het begin af aan. Hij is ook pas mee op wedstrijd gegaan toen hij 4 was , en heeft misschien nu in totaal rond de 15 wedstrijdjes gelopen.. ook krijgt hij 2 daagjes vrij na een wedstrijd om eventjes bij te komen ! En mij precious. Sambucco in in eigendom van mij en staat inderdaad nu op stal nijpjes voor training!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:13

iiamrs schreef:
Heey , wat super leuk dat jullie zo positief reageren. Zijn afstamming is Stedinger x Michelangelo (oeps vergeten de melden ) ! & stalnollie hij loopt inderdaad voor zijn leeftijd al hoog, maar we hebben het rustig aangepakt al vanaf het begin af aan. Hij is ook pas mee op wedstrijd gegaan toen hij 4 was , en heeft misschien nu in totaal rond de 15 wedstrijdjes gelopen.. ook krijgt hij 2 daagjes vrij na een wedstrijd om eventjes bij te komen ! En mij precious. Sambucco in in eigendom van mij en staat inderdaad nu op stal nijpjes voor training!

wat leuk zeg, dat wist ik niet.. vind het zo'n geweldig paard. ik stuur je even een pb

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:14

Wouw. Wat een paard zeg, onwijs leuk dier, daar ga je nog ver mee komen!
Hij is nog jong, dus lekker rustig aan verder trainen en dan komt het vanzelf.

iiamrs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 00:15

my_precious schreef:
hey, is dat paard van de nijpjes geweest? of tenminste die is nog steeds van de nijpjes toch?
volgens mij ken ik hem.

Ik ben erachter gekomen dat ik dus zo moet reageren op iemand haha ! Ja inderdaad sambucco staat op stal Nijpjes en is in het bezit van mij ( wat je ook kan zien als je op de site kijkt ,onder het kopje 'onze paarden ' & dan op sambucco klikt met de tekst erboven ) wel super leuk dat je hem herkent ! :D. en is prima ik wacht op een pb ! hihi

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:18

Zo wat een binnenkomer! Gaaf dier hoor.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:18

:~

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:24

Wat een knapperd!
Super mooie combinatie zijn jullie.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:24

iiamrs schreef:
my_precious schreef:
volgens mij ken ik hem.

Ik ben erachter gekomen dat ik dus zo moet reageren op iemand haha ! Ja inderdaad sambucco staat op stal Nijpjes en is in het bezit van mij ( wat je ook kan zien als je op de site kijkt ,onder het kopje 'onze paarden ' & dan op sambucco klikt met de tekst erboven ) wel super leuk dat je hem herkent ! :D. en is prima ik wacht op een pb ! hihi

ik rijdt ook bij de zusjes en, valesca rijdt mijn paard nu bij 3 dagen in de week bij en lest met mijn paard ook weer bij de zusjes zo af en toe...natuurlijk ook met haar eigen paard hoor..en natuurlijk ken ik sambucco dat is toch een geweldig paard.
met zijn mooi kop, gewoon een prachtig paard is het, en bij de zusjes zit je wel goed.

Blondie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:25

Wat een knapperd! Wouwie!

FloortjeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:26

Zooo wat kan die lopen!

iiamrs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 00:28

[/quote]

ik rijdt ook bij de zusjes en, valesca rijdt mijn paard nu bij 3 dagen in de week bij en lest met mijn paard ook weer bij de zusjes zo af en toe...natuurlijk ook met haar eigen paard hoor..en natuurlijk ken ik sambucco dat is toch een geweldig paard.
met zijn mooi kop, gewoon een prachtig paard is het, en bij de zusjes zit je wel goed.[/quote]

Okee super leuk sta je dan op stal de pagter? En ja inderdaad bij nijpjes staat die super. hij staat er nu ongeveer een half jaartje , en na de finale in ermelo gaat hij weg daar op stal en komt die op de kroo ( waar die ook eerst stond )

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:29

iiamrs schreef:

met zijn mooi kop, gewoon een prachtig paard is het, en bij de zusjes zit je wel goed.[/quote]

Okee super leuk sta je dan op stal de pagter? En ja inderdaad bij nijpjes staat die super. hij staat er nu ongeveer een half jaartje , en na de finale in ermelo gaat hij weg daar op stal en komt die op de kroo ( waar die ook eerst stond )[/quote]

klopt ja daar sta ik, en nu de meeste paarden van hun ook vanwege de winter, kunnen ze lekker doortrainen, voordeeltje voor mij zodat ik weer wat meer kan lessen hihi..

maar is die van jou nu ook op de pagter dan, want dan zal ik je vast eens zien toch?

iiamrs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 00:32

sorry voor de rare antwoorden via die quote ? maar heb er totaal nog geen verstand van hoe dit werkt hah ! wel erg leuk van jullie positieve berichten. En nee my precious , sambucco blijft deze maand staan bij nijpjes zelf , want anders moet die over een maandje weer verhuizen naar de kroo en dat vinden wij een beetje teveel verhuizen , en voor sam zelf ook niet leuk als die steeds ergens anders heen moet . Zaterdag ben ik wel eventjes op de pagter. Vigo gaat mee op wedstrijd en ik ga fotootjes maken haah

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:34

we doen de rest wel even prive daarover, denk dat de nijpjes dat ook wel op prijs stellen..

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:41

Wauw !! Wat een gaaf paard <3