Topic vorig jaar: [RIJ-ITP] 2011, het jaar dat ik mijn beste vriendje leerde kennen!
Time flies when you are having fun dus bij deze alweer een tweede jaar gevuld met heerlijke momenten!
Deze wilde ik uiteraard met jullie delen!

Naam: Esperanza DMH Oleanders Sueno.
Geb. datum: 27-04-2005
Kleur: Silverdapple bont
Stokmaat: 86cm
Stamboek: NMPRS
Premie's: 2011 NMPRS 1e premie
Shows: Aangespannen rubrieken, liberty en obstacle.
**Januari 2012**
Een heerlijke opening van het jaar 2012 want er stond een hele gezellige bokt meeting en aangespannen rit op de planning!
Een geweldig geslaagde dag, wat heb ik genoten met mijn vriendje en wat heeft ie het goed gedaan!

**(eind) Februari 2012**
Een mini fotoshootje gehouden! Winterjasje was inmiddels uit (geschoren) maar helaas werkte het weer niet echt mee.. Ondanks de bewolkte en grauwe dag, toch nog wel wat leuke plaatjes kunnen schieten.
Sueno gewoon zoals hij is:

Nieuwsgierig aagje!

**Maart 2012**
Wat een verwennerij, er stond gewoon alweer een fotoshoot geplant! Dit keer kwam vriendinnetje Irene (Irene2 hier op bokt) wat mooie plaatjes schieten!

**April 2012**
Ons nieuwe showtuigje was binnen dus die moest natuurlijk even uitgeprobeerd worden, uiteraard voor de camera! Heerlijk in het voorjaarszonnetje genieten met mijn knappe man!

**Juni 2012**
Inmiddels ons mooie wagentje zwart gespoten, vonden we toch sjieker. Showtuigje mooi opgepoetst en even lekker rijden voor de camera!

Deze maand hebben we ook de show van het NMPRS aangespannen gereden. Meneer gedroeg zich keurig en bleek ontzettend enthousiast te worden van de vaardigheid! Super leuke dag gehad en trots op hem!

**Juli 2012**
Deze maand werd Sueno zijn zoon bij ons geboren. Een lang verwachte combinatie van onze kleine Hackney merrie Blue en Sueno, een zogehete “Sueckney”. Dit was het topic: [KS-ITP] Mini Sueckney in de maak! en later deze: [KS-ITP] Onze "Sueckney" is er! TH's Exclusive Bentley!
En dit was het prachtige resultaat:

**Augustus 2012**
Sueno had de afgelopen maanden veel getraind, op dieet gestaan, hard gewerkt en op veel shows meegereden dus het werd tijd voor een lekkere vakantie All inclusive op de kanarische weilanden!

Hij genoot lekker van zijn grasjes en zijn inmiddels drachtige dames. Deze maand was het mega heet een aantal dagen waarop meneer erg graag gebruikt maakte van zijn privé sproeier en privé modderbad in zijn paddock! Dit was het resultaat haha:

Verder geen gekke dingen deze maand. Sueno zijn nichtje heeft nog wel een mooie 1A premie op de keuring behaald, die verdient nog wel een plekje hier!
Linkje: http://i50.tinypic.com/pvguh.jpg
**September**Oktober**November**December
Sueno heeft lekker vakantie, vanaf December gaan we weer lekker aan het werk om hem mooi in shape te krijgen voor zijn levensgoedkeuring op de NMPRS hengstenkeuring April 2013. Super spannend!
Voor het veulenseizoen 2013 verwacht Sueno in combinatie met de volgende merrie’s een veulen waar we mega naar uit kijken:
Een “Sueckney deel 2”

De combinatie waar we al jaren van dromen en nu hopelijk eindelijk waar maken:

En nog een mooi appaloosa meisje samen met Sueno:

We kijken mega uit naar deze combinaties natuurlijk! Was het maar vast voorjaar…
Bedankt voor het lezen, laten jullie een leuk berichtje achter?