Sinds ik 3 jaar geleden heb besloten om te stoppen met het rijden van wedstrijden (na 3 verschillende peesblessures) trainen Sharon en ik niet meer zo hard.
We rijden vooral lekker met een lang teugeltje buiten en doen 2x in de week nog wat bejaardengymnastiek in de bak!
Ook Sharon dr leeftijd speelde een rol met mijn beslissing om te stoppen met wedstrijden, ze is nu ondertussen bijna 20 jaar.
Iedere winter wordt Sharon nog wel geschoren, ze krijgt het namelijk altijd enorm benauwd met haar dikke vacht! En zonder vachtje voelt ze zich gewoon 100% beter.
Warm stappen

Warm draven

Stukje SB om haar soepel te maken, ze zet rechtsachter liever iets buiten de massa

Stukje SB de andere kant op

Het wijk-knopje zit er ook nog op

Andere kant op

Galopje

Nog een galopje
http://i106.photobucket.com/albums/m269 ... C_0300.jpg
De middendraf knop doet t niet meer zo goed, ze heeft niet meer zoveel draagkracht als vroeger...

Stukje contra

Doorzitten (oei mijn houding)

Lekker drafje

Mijn knappe meisje

Met alle2 mijn paardjes

Mini en maxi

Dolce Vita

Mijn paard Dolce Vita is nu al 3 maanden niet meer onder het zadel geweest aangezien ze begin augustus geopereerd is aan een goedaardige vettumor.
Ze hebben toen 13 kilo weefsel weggehaald en het is een behoorlijke operatie geweest. Helaas moest het gebeuren aangezien de tumor precies op de plek van de singel zat!
De wond is ondertussen bijna genezen, dus ik hoop snel weer erop te kunnen klimmen!

Braaf paard!