als je naar de grafheuvel loopt, moet je eerst een klein heuveltje op, dan ga je naar beneden en weer helemala omhoog, dan ben je op de top
kevin(voorste hond) staat net in t lage gedeelte met zn poten op t 1e heuveltje, samra staat halverwege richting de top van de grafheuvel
Kevin
kevin en de kop van samra
ze willen altijd dezelfde stok hebben

toen samra(de rechter hond, met rode halsbandje) een maand of 3 was hing ze al aan dezelfde stok als kevin, kevin sleepte haar dan gewoon mee

Samra
hier komt kevin met stok in zn bek de grafheuvel opgerent, met samra achter zich aan, hij vergat alleen ff dat ik daar ook nog stond

hier is kevin net een kikker

hij ligt hier op dat lage heuveltje zn kop is dus veel lager dan zn kont, is op de foto niet zo goed te zien maar za er echt maf uit!
samra(rode halsbandje) probeert nog een keer kevin zn stok af te pakken, dat lukte ook bijna
hier is kevin net een gevaarlijke vechthond

ze zijn nogal gek op water, en iedere plas gaan ze dus ook 10x doorheen lopen! en als ze weten dat ze ergens kunnen zwemmen en je laat ze los, dan rennen ze gelijk het water in(er wordt nu bij ons een vijver aangelegd, t is nog maar afwachten wanneer de 1e hond er in ligt!)
Samra is blij met haar stok en gaat kevin uitdagen
en kevin reageert er dus op
en daarna gingen de hondjes thuis heel lief liggen slapen

en ik moest ook nog even op de foto met mn nieuwe rokje en nieuwe laarzen

Kevin&ik alle2 van de achterkant