Januari;
Het begin van 2012 en echt winter in Nederland. We beginnen dus met een sneeuwplaatje

Februari en maart;
Helaas kwam ik in februari tot de ontdekking dat Storm niet lekker liep. Na een week nog steeds niet dus de DA maar ingeschakeld. Storm liep op de kleine volte op het harde dus echt slecht. Hij reageerde de ene keer wel gevoelig op het tangonderzoek en de andere keer niet. Na uitverdoven vlak boven zijn hoef liep hij goed. Voor de zekerheid maar foto's gemaakt want de DA twijfelde over hoefbevangenheid aangezien Storm ook best aan de zware kant was. Op de foto was niets te zien behalve doordat dan doordat hij scheef afslijt minder ruimte tussen zijn gewrichtjes. Storm gelijk op ijzers gezet en 2 weken rust voor zijn stand en pijnstilling erbij. Na die 2 weken liep Storm weer perfect. Als het een keuring zou zijn geweest was het meer dan goed zij de DA

April;
Eind april ben ik weer voorzichtig begonnen met rijden. Goh wat was dat nog allemaal gevoelig maar ik moest op tijd fit zijn want half mei moest ik een weekend met de meiden en paarden naar de Veluwe.
Buitenritje, Storm heeft heel wat overgewicht opgebouwd in de afgelopen weken door minder beweging.

Ook gingen de paarden weer het land op. Een feestje voor Storm

Mei;
Eindelijk ging het dan gebeuren, voor het eerst een weekend weg met Storm. Samen met nog 7 andere stalgenoten en 7 paarden gingen we drie dagen doorbrengen op de Charles Hoeve in Epe. Wat hebben we een kilometers gemaakt. Denk wel bijna 80 in drie dagen. Genoten hebben we ondanks de spierpijn en toch nog wel aardig wat last van die rib, maar dat mocht de pret niet drukken.

Juni;
Storm geniet weer lekker van de wei, maar wordt dikker en dikker, niet een hele gezonde situatie dus. Besloten dat Storm de nachten in de paddock komt te staan om wat af te vallen. Het resultaat wordt al snel zichtbaar;

Juli;
Opnieuw een weekendje weg deze maand. Dit keer ga ik samen met bokker Silence naar Camping Boszicht. Helaas liep haar fjordje Jimmy niet helemaal goed en hebben we maar 1 ritje samen gemaakt. Zaterdags ben ik met stel andere ruiters op pad gegaan en zondag lekker een wandelingetje gemaakt. Een super geslaagd weekend.

Augustus;
Tja ik piekerde al een tijdje, Storm verhuizen. Door mijn werk en stal op afstand was ik hele dagen en hield totaal geen tijd over. In de buurt werd een nieuwe manege gebouwd waar een vriendin van mij al een tijdje stond (ook met een haffie die ook de oom van Storm is). Wel wat duurder, maar meer mogelijkheden en voor mij meer tijd. Zo kan ik ook eens een wedstrijdje rijden en hoef ik niet zelf te mesten (heb een nogal gammele rug door instabiele wervels). Na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en zijn we 29 augustus verhuist.
Storm in zijn nieuwe huis

September;
Jaaa eindelijk is het zover, een week met Storm naar Epe op vakantie. Dit keer samen met bokker Silly1972 en haar jonge paard Dandy. Wat hebben we het getroffen. De paarden deden het super samen, zowel in de wei als onderweg en we hadden ook nog eens prachtig weer. Storm en ik hebben hier onze eerste fotoshoot gehad;
De rest van de fotoshoot foto's staan in linkjes in mijn profiel mocht je ze willen zien.

Deze maand reden Storm en ik ook nog ons eerste onderlinge dressurwedtrijdje. Ook dit was geslaagd want we reden gelijk onze eerste 2 winstpuntjes in 1 proef bij elkaar. Helaas zijn hier geen foto's van.
Oktober;
Nog een fotomeeting op de planning. Nu was de locatie De Rhoonse Grienden. Dit gebied ligt vlakbij de nieuwe stalling dus ben ik er samen met een vriendin en haar paardje naar toe gereden. Was een erg gezellige middag met mooie foto's.

November;
En alweer de één na laatste maand van het jaar. Was vliegt de tijd. Op dit moment zijn we weer wat actiever in de bak aan het rijden. Weer vroeg donker en minder mooi weer dus minder buitenritjes. Nog wel een leuke in het park

Dit was het grootste gedeelte van 2012. Voor 2013 nog geen dingen op de planning staan maar wie weet komt dat nog, zo niet, ook niet erg want hier is ook genoeg te beleven en heb genoeg mooie dingen om op terug te kijken.
Ben bennieuwd wat jullie van ons jaar vinden :_). Bedankt voor het lezen!!