Tijdens het scheren werd mijn keuze om te scheren maar weer bevestigd want ze zat alweer onder de schilfertjes en beginnende korstjes.
En de opstandige scheermachine... Tsja
. Bij elke streep die ik geschoren had schoten de haren tussen de messen en kon ik de machine uit elkaar halen, machine schoonmaken en weer een streep scheren
. Op den duur had hij helemaal geen zin meer in dikke beenharen dus ging hij echt in staking. Haar benen moet ik binnenkort nog maar even fatsoeneren
.Genoeg getypt, hier de (lachwekkende) foto's

Mevrouw besloot over een paar omgehakte planten te springen

et functionele, dat gaat boven de schoonheid....maar zo liet ik mijn pony toch echt niet rondlopen hoor. Je hebt niet alleen korte banen geschoren ivm het vastlopen, je hebt ook alle richtingen opgeschoren. Vandaar dat dambord effect, zonde. Wanneer je een goede machine hebt, zou ik hem opsturen voor een onderhoudsbeurt. Bij de fabrikant kunnen ze heb grondig reinigen, eventueel repareren en messen slijpen. En dan de volgende keer alle banen dezelfde kant op scheren en telkens een stukje overlappen met de vorige baan. Dan zal het resultaat een stuk beter zijn.