als ik foto's hier op bokt plaats zijn ze meestal altijd van mijn lieveling Bambino (een manege pony die ik verzorg en rijd)
maar dit keer is het van lady men 2e verzorgpony ze staat niet op de manege!!
ik mag alles doen met lady!!! springen, dressuren en misschien over een tijdje ook wel alleen buitenrijden.
haar baasje heeft nu een ander paard Unitania die kan ze over een halfjaar beleren.
ze heeft het heel erg druk en niet veel tijd voor lady vandaar dat ik hem mag verzorgen HEEL LEUK DUS.
maja nu genoeg gekletst hier de foto's
helaas vandaag geen actie foto's die komen de volgende keer dat beloof ik
lief he
jaah ik ben op de wereld gezet met spikkeltjes van mijn mama de appaloosa Josta.
ik ben ook heel sterk dat heb ik van mijn papa de fjord.
en van wie zal ik dit hebben oogjes dicht knijpen NATUURLIJK VAN JOU WANT DIE FLITS DOET ZEER AAN MIJN EDELE OOGJES
mjam ik nog vieze pony zijn ben net uit het land gehaalt we zijn opweg naar de stal
op de poetsplek wachtend tot ik gepoets word en hoop op iets lekker s want ik ben me toch een vreetzak!!!!!
ja lady doe geen moeite hoor in die voerbak zitten alleen maar poetsspullen
hooi beste fans ik ben opgezadelt zoals je ziet baasje gaat me nu longeren en zometeen rijden.
en dit moet natuurlijk ff naa het rijden gebeuren.
PFFRRFFTTTPPHHHAHHA ff schudde
en Unitania staat versteld toetekijken hoo holiday zijn mooie staat weg schuurt aan het hek
met zen drieen
Unitania
ja poppie ik maak ff je dek stofvrij dan krijg je hem op je bent wel beetje erg bezweet ent is al koud
holiday
met zen allen
dag poppies ik kom zo terug met een dekkie en bixies
heej psst holiday je bent toch nie bang in het donker he

dat waren de foto's dagdag
tot de volgende keer