mang schreef:jeeetje wat een gezeur allemaal. Als je paard bang is voor een halster laat je hem maar voor altijd op de wei staan?
Angsten zijn er om te overwinnen, en zoals ik dit paard van andere topics ken springt hij heel makkelijk en word hij heel fanatiek. Waarschijnlijk was er een klein kleurtje, sliertje of kaboutertje dat het ineens heeeeel eng maakte, moet je je paard dan maar gaan aaien en met wortels naar de hindernis lokken? Wat een onzin zeg! Het zijn paarden, geen hamsters of kittens. Ze kunnen best wat hebben en worden er alleen maar bang en onzeker van als je er zo ultravoorzichtig mee om gaat.
Eens angsten zijn om te overwinnen, maar dat kan op veel verschillende manieren. En tussen wat ik zie op de foto's en een paard naar een hindernis lokken met een wortel en maar aaien, zit heel veel in. Het kan ook vriendelijk zonder te hangen in de mond en vooruit te schoppen en dan hoef je niet meteen het uiterste te denken aan aan wat jij hierboven noemt.
Laat ik het hier op houden: Deze foto's sieren TS absoluut niet. Het laat meer onkunde dan kunde zien en dat vind ik jammer, en om te doen alsof de foto's "grappig" zijn, dat begrijp ik helaas niet.