het was een ''concours interne'' dat wil zeggen een dressuurwedstrijd open gesteld voor 4 bepaalde verenigingen in de omgeving, je mocht gekostumeerd komen als je wilde, dus ik heb de 1e proef in ''Dutch style'' gereden, ik heb 2 proeven gereden, de eerste ongeveer vergelijkbaar met L en de 2e met M
het was een natte dag, heeft de hele dag geregend, komen we aan op het wedstrijdterrein, is het inrijden dus op gras... natuurlijk hadden we geen schroeven bij want we gingen er vanuit dat het op zand was, en gras en regen = blubber :} dus onmogelijk om te schakelen, middendraf te rijden laat staan galopperen
heb dus gewoon met inrijden heel simpel alleen maar rondjes kunnen draven en overgangen maken
toen de 1e proef in (die waar ik oranje kleren aan heb), hij was dus lekker heet doordat ik niet veel heb kunnen inrijden en er allemaal mensen met paraplu's stonden en hij is bang voor water en hij gleed steeds weg want ook de ring was echt zo nat niet normaal, ik heb dus heeel erg voorzichtig gereden 1 omdat ik bang was dat ie weg zou glijden 2 omdat hij zo het was en was bang dat hij zou ontploffen

maar ik zou mezelf niet zijn als ze niet verkeerd reed... tot wel 2x toe

uiteindelijk was ik bij deze proef 2e van de 40 met 62% -cheer- (zwitserse jury's zijn extreem streng naar mijn idee)
heb dus 2x -7 gehad, en had anders dus 67% gehad en een eerste plaats maarja zulke dingen gebeuren nou eenmaal

ik ben toch ook blij met m'n 2e plaats

en de 2e proef, was 2 uur later, onderand was het inrij terrein onbegaanbaar en alsik ging draven hoorde ik gewoon de modder aan z'n hoeven zuigen

nouja de proef dus, hi jwas veeel fijner onder me, had volledige controle en kon er zelf veel meer aan rijden, het was niet meer zo van hee paard waar ga je met dat meisje heen

had daarvoor 59,9% en een 2e plaats van de 7 dit was ook de moeilijke proef, vergelijkbaar met een M proef vandaar dat hier niet zo veel mensen mee deden, toch vond ik voor mijn gevoel de 2e proef veel beter gaan omdat ik er nou echt volledige controle over had, de middendraf kwam er nu wel super uit

dus ondanks die foutjes super tevreden!! heb nog de hele winter om te oefenen (er is hier geen winterseizoen), en als ik bedenk dat ik pas 1,5 maand op Toy rij ben ik heel blij

de punten waar we vooral aan werken is de lossigheid in z'n lichaam en de buiging en rechtgerichtheid
voor mij mocht hij veel meer zakken in de hals in de proef, hij komt nogal snel te kort in de hals, maarja zulke omstandigheden zijn altijd anders natuurlijk!
nou nou een heel verhaal, hier eindelijk de foto's

niet zo veel foto's van de 1e proef helaas want mijn moeder had de camera instellingen verkeerd staan

onze oranje outfit

Toy is een ballerina haha
http://i824.photobucket.com/albums/zz16 ... ssage2.png
hier loopt ie dus duidelijk onder me weg

galop mag er nog iets meer doorheen af en toe

gelukkig was ie niet bang van paraplu's!

nu wel vierkant

hij houdt niet van natte voetjes
http://i824.photobucket.com/albums/zz16 ... sage11.png

middendraf door de plassen

concentratie

http://i824.photobucket.com/albums/zz16 ... sage16.png

hier wordt ie ietsje te kort

halsstrekken in galop

en voluit middengalop door het water! dat vond ie wel spannend

en de prijsuitreiking

ik heb een vliegendeken, handschoenen EN een fles Champagne gewonnen

bedankt als je alles gelezen hebt en laat iets leuks achter!!