Normaal zitten er wel wat bakkabouters, ze verzamelen voornamelijk bij het hek bij de ingang.
Die bewaken ze zodat paardlief niet zomaar er uit loopt tijdens het rijden, en ik het hek dus ook niet dicht hoef te doen.
Helemaal geweldig van ze, en om die reden mochten ze blijven.
Gister waren ze wel met heel veel, ze zaten overal, tussen de bomen en struiken langs de bak, in het gras, het leek wel of er op elke zandkorrel 1 zat, en bij het hek waren er wel heel erg veel, want paardlief kwam er niet in de buurt, en we hebben een 36x20 bak, maar kon door deze lieve vriendjes maar gebruik maken van 25x20, met zo veel waren ze, dus ik denk zal wel gezellig zijn hier.
Kom ik vandaag met paardlief de bak in, zijn ze nergens meer te vinden.
Echt nergens! Zelf bij het hek waren ze weg, de plek waar ze normaal altijd zitten.
Ik miste ze wel een beetje, en paardlief vooral, die had niemand om naar te kijken.

Hij vindt die kleine vriendjes altijd zo leuk om tijdens het rijden eens een dolletje mee te maken, maar dat kon nu dus niet meer.
Weet iemand waar mijn lieve bakkabouters gebleven zijn, zijn de op vakantie? (beetje laat, maar het kan)
Vonden ze dat ze met te veel waren?
Of is mijn bak niet meer goed genoeg?
Of nog erger, zouden ze gestolen zijn???