laatst even naar mn vz paardjes geweest nou ja vroegere nml de ouders van present en haar oma er zitten een paar hele mooie pics tussen vindt ik zelf maar ik laat jullie effe oordelen

ik begin maar met mama audrey van de langenieuw
en dit was toch wel de allermooiste hierboven

daar kijkt ze echt lief audrey is dan ook een onwijs lieve merrie helaas zo goed als wat volledig blind aan een oog als je er langs staat kan je het goed zien het is helemaal wit gelig op die plek
maar op de foto's zie je het niet maar voor de mensen die het toch willen weten als je naar de foto's kijkt is het het linkeroog
en dan future van de langenieuw een volle zus van audrey maar tevens de moeder van ramon en zowel tante als oma van present
en dan als laatste pic ook weer de allermooiste van future
future is ook een erg lieve merrie maar ook erg gevoelig met alles wat je doet en een beetje eenkennig ze houdt het meeste van dr baas. en vindt mij maar een beetje druk

maar het is een schat en ze rijdt heerlijk

en dan nu ramon de zoon van future en neefje van audrey en vader van present.
en ondanks dat deze laatste pic een beetje wazig is vind ik hem super
ramon is een paardje apart werkt zeker niet voor iedereen als ie uberhaupt al werkt. hij is niet erg voorwaarts onder de man maar voor mijn vriendin kristel wou die altijd wel doorlopen dat was echt een fantastisch koppel
alleen rijdt kristel tegenwoordig een ander paard en staat ramon niet bepaald om de hoek dus rijdt ze hem eigenlijk niet meer wat toch wel jammer is

alledrie de paardjes worden westernbereden en hebben de vrijheidsdresuur geleerd
ramon kan daarbij ook nog erg goed springen.
ik vind het 3 kanjers van paardjes en hoop dat ik ze nog vaak kan zien en op de foto vast kan leggen en wie weet komt audrey binnenkort ook wel mijn kant op daarover zijn we nog aan het onderhandelen

(neej ik ga haar niet kopen hoor 2 paarden is duur zat )
ik hoop dat jullie ze leuk vinden groetjes fabske