het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar dat komt omdat ik nogal druk was!

nu ik alweer een tijdje 3 ben en dus GROOT enzo, begon ik die meisjespoownies op stal toch wel steeds minder stom en steeds meer leuk te vinden.
vooral als ze een beetje staan te wimperknipperen naar je tijdens het grazen

maar er staan zoveel knappe andere jongenspoownies op stal, dat ik gewoon niet genoeg opval!

er moest een plan komen! iets met een strak lijf en een mooie outfit enzo. ik heb gehoord dat meisjes daar wel op vallen.. strakke gespierde lijven en mooie outfits

ik dacht dat fixen we wel even

uiteraard heb ik hierbij de hulp van mijn vrouwtje ingegroepen!!
eerst begonnen we met wat fitness en conditie opbouwing! I'm sexy and I know it

zoals je ziet kan mijn vrouwtje van geen kant filmen, maar je krijgt iig een impressie van mijn souplesse en wilskracht

(mijn vrouwtje kon zelf ook wel wat conditie gebruiken en wat kilo's missen, dus we fietsen nu samen iedere week lekker een uur over de wegen in de buurt)
daarna gingen we op les met een heuse juf

vrouwtje kan het al zelf (pff zegt ze

halthouden... saai gedoe!! ik wil gaaaaan *vroemmmm*

Uiteraard was dat een eitje voor mij en al snel gingen we lekker de paden op en de lanen in

I like big butts and I cannot lie!

Toen kwam het baasje langs om met mij dingen te bespreken die de chickies gewoon niet begrijpen

Want wat heb je natuurlijk óók nodig om indruk te maken?? wheels natuurlijk!!! meteen even alle onderdelen uitgelegd, altijd handig!!
Ding maakte wel een herrie zeg.. mijn wheels mag wel wat stiller

Maar die van mn baasje heeft er maar 3.. dus ik dacht ik ga daar overheen.. met 4! *moewhahaha*
Check mijn nieuwe bolide

Nou moest ik van de week eerst laten zien dat ik nu genoeg spieren en ervaring heb om dan écht met mijn wheels op stap te gaan

Dus dat was wel even spanning en sensatie, want ik wil nu onderhand wel eens echt op weg!!
Het ging supergoed en dat betekent dat zodra vrouwtje terug van vakantie is, ik volgende maand eindelijk echt met mijn chick-magnet op pad ga in mijn nieuwe outfit

Vrouwtje heeft me beloofd dat ze dan heel veel foto's en films zal maken, zodat ze die kan laten zien.
ow en al die lekkere poownie-chickies die dan in katzwijm vallen... de pb box van mijn vrouwtje staat open voor alle liefdesverklaringen

(red. kan geen garantie geven voor een reactie terug i.v.m. de te verwachte honderden pb's).