Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 09:53

http://www.bokt.nl / http://www.yessinrahmouni.nl/

Yessin Rahmouni komt ook uit op de Olympische Spelen en wel voor Marokko. Op zijn site houdt hij een dagboek bij. Afgelopen maandag was er in de uitzending van Eenvandaag aandacht voor Yessin. Deze video staat onderaan. Tot nu toe heeft Rahmouni het volgende geblogd op zijn website.

Update trainingsweek
24-7 Gisteren heb ik licht met Floresco getraind en verschil van temperatuur is best heel groot. Het is op het moment best warm en ik heb het idee dat Floresco het daar best moeilijk mee heeft. Verder ben ik met Floresco lekker even op de renbaan geweest. Ik heb ramadan en mag pas na negenen eten alleen bijna alle restaurants zijn om 9 uur dicht, gelukkig zijn de Engelse vriendelijk en gastvrij en hebben we er geen problemen mee gehad. Ik ben samen met Naoufal Fahmane van de Marokkaanse federatie naar Celtenham geweest en daar lekker gegeten ‘s avonds het was gelijk wat sightseeing want de omgeving is hier prachtig.

Update 2 trainingsweek
24-7 Vandaag goed getraind met Anky, hij voelde gaat aan, fitter dan gisteren!

Middagje uit na fijne training
25-7 Hij loopt met de dag fijner, gelukkig! Vandaag lekker naar Bourton on the water geweest en heerlijk liggen zonnen aan een heel mooi gezellig riviertje samen met Anky en haar kids.

Olympisch Dorp
26-7 Vanochtend kort getraind en daarna vertrokken naar het Olympisch dorp, wat een beveiliging om door te komen! Ongelooflijk inspirerend dit!! En super gaaf om mee te maken!
Bekijk hier de video van Eenvandaag maandag 23 juli met de reportage over Yessin. Het item start op 9.24 minuten : http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1275859

Samy

Re: OS: Yessin Rahmouni blogt over de Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 09:56

Vind ook dat we Yessin niet mogen vergeten ;) Ondanks dat ie voor Marokko start ...

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 09:58

Wel sterk dat hij de OS met de rammadan combineert!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 19:09

Jaaa Yessin! We gaan keihard duimen hier! :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 10:48

http://www.yessinrahmouni.nl/

Floresco in Londen
28-7 Floresco is aangekomen om 5 uur in de ochtend. Na wat accreditatie problemen was alles dan opgelost. De beveiliging is hier enorm streng en consequent. Ik heb hier dus einde van de middag licht met Anky getraind en Floresco had er erg veel zin in! Meteen daarna nog een interview met RTL Boulevard gedaan en meteen terug naar het Olympisch dorp want ik had maar 3 uur geslapen van de ongelooflijke en onbeschrijfelijke opening. De opening was super gaaf om mee te maken en het is enorm inspirerend om hier met alle sporters te zijn.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:18

Leuk zijn blogs! Zijn filmpje bij de NOS was ook erg leuk :j

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:21

Jeetje, Yessin en social media :+ Gaat ie dan toch eindelijk ook aan de facebook en twitter :')
Yessing via Tommie Visser wel gevolgt via Facebook, zelf wil ie niks stond er een tijdje terug.

Ik ga hem volgen hoor, hoop dat ie mee komt met t niveau! Hij start als tweede al.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:30

Ik hoop ook dat hij morgen een geweldige proef neerzet. Ik gun het hem zo... :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 22:10