Wat leuk, die site, wist niet dat die er was, haha.
Helaas vorig jaar afgelast vanwege 't weer (begrijpelijk) maar heb me nu weer opgegeven.
menspektakel
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-12 03:00
De site is sinds gisteren actief dus je kon van het bestaan ook niet weten maar leuk dat je mee doet!
Gem
Geplaatst: 23-07-12 11:10
AR ----> EV
JoyCiej007
Geplaatst: 23-07-12 13:15
Ziet er op en top uit hoor!
Nog mooie foto's en filmpjes straks van dit jaar plaatsen en dan is 't helemaal super!
Edit: wordt de hobbyklasse samengevoegd bij klasse 1? Aangezien ik hobby heb opgegeven, maar er op de site achter mijn naam 1po1 staat?
p.s. is het geen idee om info over de wedstrijd, wat eerder altijd op de site van 'Het Apeldoornsch Gerij' stond, ook op de nieuwe site te vermelden? Haha of komt dat nog? http://www.apeldoornschgerij.nl/?pag=ho ... ng-bussloo
Ja daar dacht ik ook al aan idd Joyce! Want heb nu mezelf ingelezen op de apeldoornsch gerij website
Ik heb de 2 data's opgeschreven. Zal wss meedoen in Bussloo met 2 span pony's, en indoor marathon met 2 span pony's en enkelspan pony. Vanmiddag even navragen of vervoer ook kan
't is altijd wel een errug leuke/mooie wedstrijd hoor! hele mooie hindernissen en ook veel publiek. Haha vorig jaar moest ik van 'iedereen' met Roos meedoen, dus toch nog maar opgegeven, maarja toen was het weer zó slecht, toen is 't afgelast.
Dus dit jaar dan maar. Heb 'm eerder 2x met Ot in enkelspan gereden, al was het wel wat zwaar voor een enkelspan shet, maar Ot deed 't prima.
Ben benieuwd! Met indoor neem ik Bon voor het eerst eens mee, die is natuurlijk lang niet zo wendbaar en snel als mn tweespan, maar gewoon lekker mee voor de ervaring en zien of ze het leuk vind Al is het altijd genieten van zo'n wedstrijd.
JoyCiej007
Geplaatst: 23-07-12 13:23
Hmmm, heb me gisteren via de site opgegeven maar nog geen (automatische?) bevestigingsmail gehad.
Als Bon het net zo goed voor de wagen doet als dat ze kan springen dan komt dat hélemaal goed, haha
Besloten om toch maar enkelspan pony te doen bij bussloo doe ik indoor wel weer tweespan. Wil wel eens weten hoe ie het doet op wedstrijd in enkelspan
Haha ja dat zou mooi zijn Joyce! Al moet ie het echt nog leren, onder het zadel zo vreselijk snel en wendbaar en zo gek als een deur, en voor de kar moet ie echt nog leren dat ie best kan draaien in het lamoen Maar hebben nog ff tijd om te trainen ervoor haha.
Ben ook benieuwd naar die van jou
menspektakel
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-12 16:15
Zoals gezegd is de site net in de lucht dus er moet nog aan gesleuteld worden.
Alle suggesties voor het opleuken en uitbreiden van de site zijn welkom. groetjes,
Het kan inderdaad kloppen dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, ik heb het probleem bij de provider neergelegd en volgens hen worden de bevestigingen eens per 24 uur verzonden. Afwachten dus even.
Mocht je het niet vertrouwen kan je altijd op de voorlopige deelnemerslijst kijken, staat je naam er niet binnen een dag bij, schrijf je dan even opnieuw in want zoals gezegd loopt alles helaas nog niet geheel zoals ik zou willen.
De provider is druk doende om de problemen op te lossen.
enne oja de vraag van joyce of de hobbyklasse bij de klasse 1 wordt ingedeeld is afhankelijk van het aantal hobbyrijders, zijn er genoeg maken we er een aparte rubriek van.
Het is idd korter tijd dan normale marathon.. Ik denk dat als ik hem uitgestapt en uitgespannen heb 'm alweer mag gaan otuigen en inspannen haha. Neem aan dat er dierenarts is ook?
Zijn de trajecttijden al bekend? Of als iemand morgen al gaat lopen die mij ze door wil geven? (aangezien ik altijd tijden uitprint ed voor snelheid en tijd).
Ik ga lekker zondag al op tijd erheen en lopen met groom, en ouders met pony en kar komen later. Ideaal! Meestal ga ik dagje van tevoren al lopen, maar hoef nu niet zo vroeg!
menspektakel
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 00:05
trajecttijden liggen zaterdagmiddag op het secretariaat. iedere deelnemer krijgt een formulier waar de trajectlengtes en tijden op staan
JoyCiej007
Geplaatst: 24-08-12 00:16
Mel, als je je tel. nr. even naar mij via pb stuurt, dan sms ik je zaterdag de tijden wel even door. (ik heb niet zo'n hypermoderne tel. waarmee ik op inet kan, hahaha wil ik ook niet ) Tenminste, neem aan dat de tijden voor 1span en 2span pony's het zelfde zijn, of dat beide tijden op die formulieren staan?
Ik ben benieuwd, word onze eerste wedstrijd. Vind het ergens wel spannend en ben bang te verdwalen hahahaha Ach we zien wel waar het schip strand. Zowel pony als menner heeft geen ervaring